Jedno od najutjecajnijih istraživanja u industriji jest ono koje provodi američka banka Piper Jaffray svake godine na uzorku od čak 7 200 tinejdžera prosječne dobi od 16,4 godine. Upravo ono otkrilo je neke nove trendove kod mladih te dobi, odnosno kategorije na koje najviše troše, što im je važno i kul te što vole ili mrze.
Veliko istraživanje tinejdžera koje na uzorku od njih 7 200 provodi američka banka Piper Jaffray otkrilo je trendove jedne od najvećih tržišnih sila – adolescenata. Otkrivaju tako na što najviše troše, što je među njima popularno i omraženo, ali i otkrilo neke nove prekretnice među mladima te dobi.
Najviše troše na odjeću i hranu
Oni godišnje potroše više od 120 milijardi dolara, zbog čega se glavni igrači u industriji svojski trude da otkriju te slijede njihove zahtjeve.
Dosad su tinejdžeri najviše novca trošili na odjeću i hranu, no novi su podaci pokazali promjene. Dok je dosad čak 40 posto tinejdžerskog budžeta odlazilo na te dvije stavke, sada je vidljivo kako na hranu troše sve više, dok za odjeću izdvajaju sve manje novca. Sve im je važniji način na koji žive, umjesto dokazivanja pripadnosti izgledom. Osim ovih promjena, novi su trendovi odbacivanje rodnih stereotipa te usvajanje navika koje inače njeguju odrasli ljudi, poput konzumiranja organske hrane te kupovanja onog što je na sniženju. Najdraži restorani su im Starbucks, Chipotle, McDonald’s, Dunkin’ Donuts, Taco Bell i slični.
Većinu novca adolescenti i dalje dobivaju od svojih roditelja, piše Business Insider.
Ne prihvaćaju rodno brendiranje proizvoda
Uz istraživanje američke banke usporedno je provedeno i ono Intelligence grupe i njihovog izvještaja o popularnoj kulturi i navikama mladih potrošača, piše Jutarnji list. Upravo je potonje pokazalo kako mladi danas spol ne vide kao bitnu odrednicu identiteta, zbog čega ne prihvaćaju rodno brendiranje proizvoda.
– Mladi potrošači povezuju, kombiniraju i preklapaju spolne norme da bi zadovoljili individualne potrebe, nalazi se u Cassandra Report.
Istraživanje Piper Jeffriesa ipak je potvrdilo da se ponašanje tinejdžera nije previše promijenilo, jer oni i dalje žele potvrdu vršnjaka te ranije usvajaju promjene od drugih skupina. Ipak, ono što je specifično za ovu generaciju je antikomformizam i želja za praktičnosti.
Tehnologija im je jako bitna
Na tržištu tinejdžera tako najbolji prolazi Nike, omiljen u svim kategorijama kupovne moći. Dok im je odjeća sve manje važna, tinejdžerima je tehnologija ipak i dalje vrlo bitna stavka.
Na nju adolescenti troše ukupno sedam posto budžeta. Najviše kupuju na Amazonu i eBayu. Pametni telefon iPhone je definitivno omiljeni gadget, a dosta dobro na tinejdžerskoj ljestvici tehnike stoji i Apple Watch. Dosta se troši na igre, dok potrošnja na glazbu i filmove pada. Što se tiče društvenih mreža, važno je naglasiti kako je sada Instagram socijalna platforma broj jedan. Po prvi puta ovaj je servis pretekao Facebook i Twitter.