Visoko učilište Algebra poziva srednjoškolce na besplatnu školu digitalnog marketinga
Učenici trećih i četvrtih razreda gimnazija i srednjih škola imaju priliku korisno provesti dio predstojećih zimskih praznika – mogu se uključiti u besplatnu ‘Školu digitalnog marketinga za srednjoškolce’ koju provodi Visoko učilište Algebra, a gdje će, tijekom tri dana, od vrhunskih stručnjaka naučiti kako osmišljavati, planirati i provoditi marketinške kampanje na digitalnim kanalima poput Facebooka i Googlea. Uz poslove u informatičkoj industriji, posljednjih je godina vidljiv velik porast potreba za stručnjacima za digitalni marketing pa bi ova tematika mogla biti važna i korisna današnjim maturantima, budućim studentima, neovisno o tome u kojem će pravcu razvijati svoju karijeru.
Visoko učilište Algebra organizira besplatnu školu digitalnog marketinga, namijenjenu učenicima trećih i četvrtih razreda gimnazija i srednjih škola, od 7. do 9. siječnja 2015. u Zagrebu. Prilika je to maturantima da se bolje upoznaju s područjem digitalnog marketinga i saznaju jesu li spremni za izazov 2020. godine. Ova kreativna škola u potpunosti je besplatna, ali se za nju potrebno prijaviti što prije putem stranice http://www.digitalni.marketing kako bi komisija mogla evaluirati pristigle prijave i odabrati 24 kandidata.
Za najbolje ambasadore i predavače digitalnog marketinga u sklopu ove škole odabrani su vrhunski stručnjaci te će učenici raditi s čak dva Google Certified Trainera, što je zaista prava prilike, s obzirom da u svijetu postoji tek stotinjak profesionalaca s takvim statusom. Također, tu su i ostali profesionalni digitalni marketingaši koji vode vrhunske projekte u Hrvatskoj i šire. Svi oni će kroz učenje, zabavu, iskustvo i interakciju svoje dragocjeno znanje prenositi na polaznike ove škole. Srednjoškolci, koji će tijekom nadolazećih zimskih praznika pohađati školu digitalnog marketinga vratit će se tako u svoje klupe, s cjelovitom slikom i bogatim dojmovima o digitalnom marketingu te će zasigurno početi doživljavati Facebook, Google ili YouTube iz sasvim druge perspektive – izvjesne perspektive uzbudljive karijere.
Polaznici ‘Škole digitalnog marketinga’ slušat će i predavanja iz zanimljivih područja kao što su osmišljavanje digitalne strategije, digital storytelling – osmišljavanje marketinške priče, Google Adwords, community management i mnoga druga. Upoznat će se također i sa stvarnim projektima te se u grupama natjecati za najbolju provedbu digitalnog marketinškog nastupa, uz vodstvo mentora – prekaljenih stručnjaka za digitalni marketing.
Škola digitalnog marketinga nadovezuje se odlično i na projekt ‘Ideja godine’ kojeg provodi portal Srednja.hr u kojem je partner i Visoko učilište Algebra. ‘Ideja godine’ je natjecanje u izradi business plana namijenjeno učenicima srednjih škola, a sudionici se natječu za najbolju poslovnu ideju. Poslovni plan u ovogodišnjem ciklusu natjecanja morat će sadržavati i izradu digitalne marketinške strategije, stoga ova škola može poslužiti i kao inspiracija za rješavanje dijela projekta business plana.
“Primjećujem neprestani rast potražnje za digitalnim stručnjacima u području marketinga i online komunikacije. To potvrđuju i česti upiti naših partnera u edukaciji, agencija koje se bave digitalnim marketingom, za talentiranim studentima iz ovog područja, koji se unatoč svemu mogu nadati kreativnom i izazovnom poslu. Pokretanje ove škole ima za cilj osvijestiti postojanje edukacije za vrlo traženim radnim mjestima kako u Hrvatskoj tako i u ostatku EU, a u konačnici želimo učenicama i učenicima srednjih škola pružiti mogućnost da za vrijeme zimskih praznika nauče nešto novo i vrlo korisno o digitalnim medijima koje, naravno, već vrlo aktivno koriste. Sve što nauče ovih zimskih praznika, bit će im iznimno korisno u budućnosti, a možda čak i definira njihovu buduću karijeru.”, izjavio je Tomislav Krištof, voditelj katedre za digitalni marketing na Visokom učilištu Algebra.
“Polaznici ‘Škole digitalnog marketinga’ moći će iz prve ruke, od certificiranih stručnjaka, saznati što je najnovije u svijetu digitalnog marketinga, kakvi su trendovi i što je najvažnije kojim edukacijskim putem doći do znanja koja su danas najtraženija u marketinškoj struci”, rekao je Vanja Šebek, Google Certified Trainer i jedan od predavača na Školi digitalnog marketinga.
Broj mjesta ograničen je na 24 sudionika, a odabir kandidata zasnivat će se na ispunjenom kratkom obrascu putem kojeg se kandidati pozivaju da iznesu svoje motive za sudjelovanjem. Prijave su otvorene do 30. prosinca 2014., a objava rezultata kandidata koji su primljeni bit će 2. siječnja 2015.
Detalji o ovoj, sadržajima bogatoj i za maturante besplatnoj edukaciji iz digitalnog marketinga, nalaze se na stranicama Škole digitalnog marketinga, http://www.digitalni.marketing.