‘Real Beauty Sketches’ je zanimljiv društveni eksperiment koji je nastao u sklopu Dove kampanje pod nazivom ‘Campaign for Real Beauty’. Sudski crtač Gil Zamora je odlučio u sklopu eksperimenta pomoći podići samopouzdanje određenim ženama crtajući ih točno onako kako se same opisuju. Budući da im nije vidio lice zatim je na isti način napravio još jedan crtež iste djevojke ili žene prema opisu druge osobe. Zaključak do kojega su došli je taj da su žene često najkritičnije prema sebi te da su često sebi najveći neprijatelji.
Samo mali broj žena za sebe misle da su privlačne te je postotak istih skoro zanemariv, no preko 90 posto pripadnika muškog spola sebe smatra iznad prosjeka.
Upravo na toj činjenici temelji se i društveni eksperiment ‘Real Beauty Sketches’ koji je nastao u sklopu Dove kampanje ‘Campaign for Real Beauty’. Gil Zamora je sudski crtaš koji je sudjelovao u spomenutom eksperimentu te tako podigao samopouzdanje djevojakama i ženama koje su bile dio potonjega. Naime, Zamora nije vidio lica nijedne sudionice te ih je nacrtao samo na osnovu njihova vlastitog opisa.
Drugi korak je bio napraviti još jedan crtež istih djevojaka i žena, no ovaj put prema opisu drugih osoba koje su ih vidjele. Na kraju su sudionice pogledale oba portreta kojima se potvrdilo na početku spomenuto – žene su same sebi najveći neprijatelji. Svaka djevojka ili žena je puno ljepše i bolje izgledala kada su ih opisale strane osobe, nego kad su same Zamori objašnjavale svoj izgled.
No vrlo brzo se muška populacija odlučila snimiti parodiju na spomenutu kampanju.