Pretraga

ZET snižava cijene svih karata

A- A+

Iz Zagrebačkog Holdinga su najavili snižavanje postojećih cijena karata za javnog gradskog prijevoza. Iako će se službene tarife znati kroz 20-ak dana, no prema informacijama koje iznosi Večernji list, karte ćemo plaćati 10 do 20 poto jeftinije. Unatoč subvencijama, od otprilike 160 tisuća studenata, srednjoškolaca i osnovaca, svega ih 42 tisuće kupuje karte za javni gradski prijevoz, dok se ostali švercaju.

Zagrepčani će se za dva – tri tjedna moći voziti po jeftinijim tarifama u javnom gradskom prijevozu. Iako u Holdingu još obračunavaju nove cijene, Večernji list neslužbeno doznaje da će se sniženja kretati od 10 do 20 posto. Pojeftinit će godišnje, mjesečne, ali i jednokratne karte.

Izdvojeni članak

ZET od ovog tjedna ukida kupnju karata preko mobitela

Studentski i srednjoškolski pokaz 100 kuna, a osnovcima 80

Po ovom neslužbenom obračunu će karte od 15, 12 i 10 kuna, ovisno o tome jesu li kupljene kod vozača, na kiosku ili je riječ o vrijednosnoj karti, pojeftiniti za kunu do dvije.

Opća mjesečna karta, bit će snižena s 360 na 300 kuna, srednjoškolska i studentska sa 120 na 100, a mjesečni pokaz za osnovce, past će s s 90 na 80 kuna.

Izdvojeni članak

Kontrolori ZET-a sve više opraštaju švercerima

Samo šestina učenika i studenata kupuje pokaz, kontrole će se stoga pooštriti

Od ukupno 160 tisuća učenika osnovnih i srednjih škola te studenata, koji imaju subvencionirani pokaz, samo njih 42 tisuće kupuje karte, dok se ostali švercaju.

Oduzme li se od 42 tisuće, 16 tisuća karata koje Grad prosječno u potpunosti nadmiruje učenicima lošeg imovinskog statusa, dolazimo do brojke 26 tisuća, odnosno činjenice da samo oko šestina školaraca kupuje karte za javni prijevoz.

– Nedopustivo je da se šverca netko tko ima pravo na subvencioniranu kartu. Smatram da se mora uvesti red pa bi takvima trebalo oduzeti pravo na subvenciju uhvati li ih se bez karte, govori za Večernji Ante Jelić, predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a.

Samo zbog ovih 120 tisuća neprodanih karata, Zagrebački električni tramvaj gubi mjesečno oko 10 milijuna kuna. Stoga Jelić smatra da se treba pojačati sustav kontrole karata i to ne po uzoru na neke svjetske gradove, nego po uzoru na privatne prijevoznike u Hrvatskoj.