Pretraga

Zlatni indeks: Studenti ocjenjuju najbolje tvrtke

A- A+


Izdvojeni članak

HZZ: Najviše nezaposlenih Hrvata u posljednjih 11 godina

Studentska udruga eStudent već tradicionalno svake godine nagrađuje tvrtke i poduzeća koje ulažu u kvalitetu studiranja. Tvrtkama se dodjeljuje posebno priznanje ‘Zlatni indeks’ , a još desetak dana traje natječaj na koji se tvrtke mogu prijaviti. Na ovaj način se prepoznaju poduzeća koja žele ulagati u podizanje standarda studentskog života, a kroz razne projekte i naći nove potencijalne zaposlenike.

Sva poduzeća u svojim redovima žele najbolje ljude. Ukoliko se tvrtke žele širiti i raditi kvalitetno, trebale bi ulagati i u kvalitetu studiranja jer si time na indirektan način čine uslugu. Zbog toga grupa studenata  već treću godinu zaredom projekt Zlatni indeks, kroz koji studenti nagrađuju poduzeća koja su na neki način doprinijela kvalitetnijem studentskom životu, ali i obrazovanju i stručnom usavršavanju.

Izdvojeni članak

Rektorat u Zagrebu uručuje 100 stipendija darovitim studentima

I velika i mala poduzeća mogu se natjecati

Studentska udruga eStudent organizira natječaj za dodjelu nagrade Zlatni indeks, na koji se mogu javiti sva poduzeća koja su na neki način pridonijela kvalitetnijem studentskom životu. Ovaj jedinstveni projekt traje već treću godinu, a tvrtke koje su u protekloj godini najviše ulagale u profesionalni razvoj i obrazovanje studenata dobivaju Zlatni indeks.

Nagrada se dodjeljuje na dvije razine, velikim javnim i privatnim poduzećima te malim i srednjim poduzećima.

Prošle godine priznanja Zlatni indeks su dodijeljena tvrtkama Euro- unit, Hrvatskoj poštanskoj banci te Zagrebačkoj pivovari, koje su najviše ulagale u studentske projekte i udruge.

Natječaj traje do 24. veljače, a nakon što se objave rezultati i studenti će drugim očima gledati svoje potencijalne poslodavce.

Jedni dobivaju kvalitetne ljude, drugi platformu za svoje ideje

Nužno je da se gospodarski sektor što bolje poveže sa studentskom zajednicom, a cilj Zlatnog indeksa je podizanje razine obrazovanja i upravo povezivanje poslovne i akademske zajednice. Interes koji tvrtke u Hrvatskoj pokazuju za ovakav tip nagrade iznimno je visok i pokazuje kako i akademska ali i poslovna strana imaju želje napredovati na zajedničkim projektima.

Studenti koji na razne načine mogu sudjelovati u radu poduzeća dobivaju platformu za iznošenje vlastitih ideja, kreativnosti i znanja, a poslodavci mogu birati najbolje ljude za svoje tvrtke. Na taj način svi su na dobitku.