Znanje, ne ocjena: Lovac Kotiga savršeno objasnio zašto histerija oko prosjeka 5.0 nema smisla
Popularni lovac HRT-ove Potjere Dean Kotiga na svom se Twitteru osvrnuo na vlastite ocjene u školi, komentirajući sveopću i sveprisutnu histeriju oko prosjeka 5.0. Objasnio je da u srednjoj nije prolazio s 5, štoviše, množile su se tu trojke i četvorke, no da je potom upisao prestižni studij te da danas živi od svog znanja.
Poznati kvizaš i lovac HRT-ove Potjere Dean Kotiga, taman u vrijeme opće histerije oko zaključivanja ocjena, na Twitteru se osvrnuo na ‘imperativ’ 5.0 prosjeka. Uključio se u raspravu oko natezanja ocjena na petice i odlikaški prosjek i ispričao kako je to izgledalo tijekom njegovih školskih dana.
– Prošao prva dva razreda gimnazije s 4, druga dva s 3, i dalje mislim da su kitovi ribe i ne znam što je džul. S druge strane na FFZG upisao i magistrirao komparativnu književnost koja kao jedina koja postoji u Hrvatskoj prima 30 studenata godišnje + živim od svog znanja. Škola? Aha, napisao je Kotiga i jasno poručio kako nije u ocjenama sve.
Prošao prva dva razreda gimnazije s 4, druga dva s 3, i dalje mislim da su kitovi ribe i ne znam što je džul. S druge strane na ffzg upisao i magistrirao komparativnu književnost koja kao jedina koja postoji u hr prima 30 studenata godišnje + živim od svog znanja.
Škola? Aha. https://t.co/gJQY7bWjjt
— Dean Kotiga (@deankotiga) June 14, 2019
Inače, Kotiga je pohađao Opću gimnaziju u Pazinu, današnju Gimnaziju i strukovnu školu Jurja Dobrile. Kako nam je ispričao prije četiri godine, većinu stvari naučio je rješavanjem križaljki, čitanjem Meridijana i Drva znanja tijekom dosadnih i nepotrebnih školskih sati.
– Prva dva razreda sam prošao s vrlo dobrim, posljednja dva s dobrim. Kakav sam bio đak? Pa kako se uzme, ono što me zanimalo sam rasturao, a s onim što nije sam se snalazio na sve moguće načine. Ali možda bi riječ nemiran najbolje opisala moje ponašanje u školskim klupama, prisjetio se Kotiga za naš portal.
Pričao nam je i o tome kako se tijekom srednjoškolskih dana najradije družio s ljudima koji su naginjali nekakvim ekscesima ili barem provokacijama. Kao mladić nije prihvaćao situaciju takvom kakva ona jest, nego ju je htio mijenjati. Rekao nam je tada kako i iz današnje perspektive srednjoškolsko obrazovanje smatra gubitkom vremena. Kako su izgledali Kotigini srednjoškolski dani, koji predmet mu je bio omiljen, a koji omražen i kakvi su mu bili profesori, možete pročitati u ovom tekstu.