Pretraga

Kontroverzna reklama Timberlanda: Vrijeme je da s bijelog prijeđete na žuto!

A- A+

Američki div u proizvodnji obuće Timberland, prije nekoliko godina je imao u najmanju ruku kontroverznu reklamu za zimsku sezonu, a parola iz nje se u tragovima na društvenim mrežama održala do danas.

Što je najbolje u kampanji se nije nastojala postići dvosmislenost, nego reklamni tekst glasi ovako:

‘Isprva obuća američkih “plavih ovratnika”, fizičkih radnika kojima je trebala izdržljiva i potpuno vodootporna obuća, žutu Timberland čizmu ubrzo su otkrili upravo dileri newyorških ulica – shvativši da se uz takvu obuću može dugo stajati na “svom uglu”!

Kada se tim putem žuta Timberland čizma proširila urbanim avenijama, još je samo korak nedostajao da ovaj modni izričaj preuzmu rapperi te da čizma na velika vrata uđe pod reflektore pop-kulture!’

U istom reklamnom tekstu usput su okrznuli i konkurenciju, napisavši. 

‘Stajati u bijelim starkama više nije najpametnije – navučeš hunjavicu, a ima ih koji jedva čekaju da ti preuzmu prodajno mjesto.’