Privatna Gimnazija Marul
U našoj školi obrazovanje se provodi po propisanom nastavnom planu i programu opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije i na temelju osam ključnih europskih kompetencija.
U našemu nastavnom procesu svaki učenik postaje subjekt poučavanja, što znači da je odgojno-obrazovni proces usmjeren na učenika i da o svakom učeniku na individualnoj osnovi vodimo posebnu brigu.
Cilj nam je da učenik svoje srednjoškolsko obrazovanje u našoj školi provede ugodno, korisno i sa što manje stresa.
Želja nam je da po završetku naše škole učenik ponese dovoljno znanja kako bi s uspjehom položio ispite državne mature. U tome će mu zasigurno pomoći naši iskusni i vrlo stručni profesori.
Budući da se srednjoškolsko obrazovanje odvija u vrlo osjetljivom razvojnom razdoblju mladog čovjeka, posebnu pozornost i brigu posvećujemo emocionalnom razvoju učenika. Nadalje, u poučavanju i druženju s učenicima profesori razvijaju partnerski i prijateljski odnos, potičući učenike da sami otkrivaju svoje osobne sklonosti i znanstvene potencijale, da ih razvijaju i tako se pripremaju za ispravan izbor zvanja.
Nastavni plan i program obogaćujemo dodatnim sadržajima važnim za razvoj cjelovite osobnosti, u interesu učenika.
Pružamo mogućnost učenja trećeg stranog jezika (po izboru: francuski, njemački, španjolski, talijanski), pojačanu matematiku, informatiku, prirodoslovne predmete, raznovrsne oblike terenske nastave, a posebnu pozornost posvećujemo projektnoj nastavi kojom učenici razvijaju, uz niz pozitivnih osobina, i svoj poduzetnički duh te uče kako pisati i predstaviti male istraživačke radove.
Kako bismo smanjili veliku opterećenost učenika, nastavu izvodimo u blokovima, što znači da u određenim razdobljima učenici imaju smanjen broj nastavnih predmeta, ali povećan broj nastavnih sati za one predmete koji se u danom bloku u određenom razdoblju izvode.
Njegujući istinske moralne vrijednosti, u odgojno-obrazovnom procesu nastojimo kod učenika razviti sve osobine koje budući intelektualac mora imati. Cilj nam je kulturno oblikovati mladog čovjeka, pripremiti ga za uključivanje u društvo s pozitivnim stajalištima i prosudbama te ispravnim logičkim zaključivanjima, bez obzira na to u kojoj će djelatnosti raditi.
Gimnazija Marul, koju je osnovao Centar za strane jezike poznatiji kao Vodnikova, počela je s radom školske godine 2014./2015.
Riječ je o gimnaziji koja je za svoj rad dobila dopusnicu Ministarstva znanosti i obrazovanja (MZO) i koja provodi nastavni plan i program za opću i matematičko-prirodoslovnu gimnaziju.
Profesorski tim Gimnazije Marul čine vrsni i iskusni predavači, autori brojnih udžbenika odobrenih od strane MZO-a, mentori studentima fakulteta Zagrebačkog sveučilišta, članovi povjerenstava za polaganje stručnih ispita, članovi Stručnih radnih skupina za sastavljanje testova državne mature i predavači u međunarodnom IB programu.
Osim svog profesorskog angažmana, profesori su maksimalno angažirani na brojnim izvannastavnim aktivnostima te svojim idejama i projektima čine školu mjestom poželjnim za boravak i učenje.
Specifičnost rada škole temelji se individualiziranom pristupu svakom učeniku ovisno o njegovim mogućnostima i afinitetima.
Temeljem javne objave konačnih ljestvica poretka učenika na mrežnoj stranici NISpuSŠ (www.upisi.hr) učenik ostvaruje pravo upisa u I. razred srednje škole.
Učenik svoj upis potvrđuje vlastoručnim potpisom i potpisom roditelja/skrbnika na obrascu (UPISNICI) dostupnom na mrežnoj stranici NISpuSŠ (www.upisi.hr), koju treba donijeti u Gimnaziju Marul.
Roditelj skrbnik i učenik trebaju uz upisnicu donijeti svjedodžbe od 5. do 8. razreda OŠ.
Adresa škole: Vodnikova 12, Zagreb
Broj telefona: 01 4877 800
Mail škole: [email protected]
OIB škole: 87650990470
Link na web stranicu škole: https://www.gimnazijamarul.hr/
- Projektna nastava
- Terenska nastava
- Stručni izleti
- Blokovska nastava
Tijekom cijele školske godine izvodi se nastava hrvatskog jezika, stranih jezika, matematike, informatike, latinskog i tjelesnog odgoja, dok se nastava ostalih predmeta izvodi samo u jednom ili drugom polugodištu, ali s povećanim brojem sati
Iskustvo pokazuje da ovakva organizacija nastave, koja donosi veći broj sati jednog predmeta u jednom polugodištu, omogućava učenicima usredotočenost na manji broj sadržaja, znatno smanjuje preopterećenost i tako povećava efikasnost u učenju.
- Individualizirani razgovori
- kreativni pristup nastavi i poticanje razvoja kritičkog mišljenja i izražavanja
- posebna pozornost svjetskim jezicima i njihovim kulturama
- interaktivne metode učenja i poučavanja
- individualizirani pristup učenicima
- terenska i projektna nastava
- mala razredna odjeljenja
- susreti i druženja s poznatim stručnjacima iz raznih područja djelatnosti.
Izračun bodova za upis u srednje škole na Srednja.hr
Izračunaj svoje bodove!