XI. gimnazija Zagreb
XI. gimnazija nalazi se samo 6 tramvajskih stanica od Trga bana Josipa Jelačića, u Savskoj cesti 77. S obzirom na blizinu središtu grada i uspjehe naših profesora i učenika geslo nam je: „Dobra lokacija, još bolja edukacija.“
Opća smo gimnazija i naši učenici godinama osvajaju brojne nagrade i odličja u različitim predmetima i disciplinama na državnoj i lokalnoj razini.
Na ispitima državne mature maturanti naše škole redovito pokazuju odlično znanje i gotovo stopostotnu prolaznost te upisuju željene fakultete.
Dodatni plus je nastava u jednoj smjeni i ugodno, toplo, obiteljsko ozračje relativno male škole koja ima 16 razrednih odjela s oko 400 učenika i 30 profesora.
Naslijedivši sjajnu pedagošku tradiciju od vrsnih profesora koji su iznimnom ljudskošću, stručnošću i entuzijazmom dali prepoznatljiv pečat XI. gimnaziji te su petero od njih dobitnici najviših priznanja i nagrada u školstvu – od Ministrovih priznanja pa do Državne nagrade „Ivan Filipović“, naši su današnji profesori nastavili njihovim putem tako da imamo znatan broj profesora mentora i profesora savjetnika. Oni stvaraju poticajno ozračje za učenje svojih predmeta i odgojni rad s učenicima te pronalaze inovativni pristup u nastavi.
Vježbaonica smo za studente iz geografije, biologije, matematike, povijesti, hrvatskoga jezika, psihologije i tjelesne i zdravstvene kulture.
U našoj školi nastavnici pripravnici polažu stručne ispite iz povijesti i matematike.
Već smo dugi niz godina domaćin natjecanja iz matematike na području gradskih četvrti Trnje, Pešćenica, Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, a na tim natjecanjima i naši učenici pokazuju zavidnu razinu na ljestvici uspjeha.
Dobitnici smo Medalje Grada Zagreba za izniman doprinos u srednjem odgoju i obrazovanju.
Za svoju otvorenost znanosti i sudjelovanje u provedbi četverogodišnjeg znanstvenog projekta „Ekonomske teškoće obitelji, psihosocijalni problemi i obrazovni ishodi adolescenata u vrijeme ekonomske krize“, koji je proveo istraživački tim Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu, naša je škola ove godine, zajedno s još 29 škola u Hrvatskoj, dobila priznanje „Škola prijatelj znanosti“.
No, školu prije svega čine naši svakodnevni susreti, odnosi, druženja, čine je događaji, ugođaji, vrednote, sitnice koje život znače, sve ono što nosimo u svojim srcima i sjećanjima, što se ne može izreći riječima, ali se može naslutiti slikama. Dojmove o tome možete dobiti gledajući isječke iz života naše škole na sljedećim poveznicama:
XI. gimnazija proslavila je 2011. godine 50. godišnjicu postojanja, a u tom periodu prošla je kroz razna iskušenja – imenovanja i preimenovanja, seljenja i preseljenja, udruživanja i razdruživanja, ali je ostala trajno pedagoški usmjerena.
Škola zauzima prvi kat zgrade u Savskoj 77, u kojoj se nalazi još i Učiteljski fakultet i Osnovna škola Davorina Trstenjaka.
Zgradu su gradile neposredno pred Drugi svjetski rat Sestre milosrdnice za svoju Žensku realnu gimnaziju. Tijekom ratnih godina služila je kao bolnica, a nakon rata, 1945. škola je ponovno preseljena na tu lokaciju, no sljedeće godine postaje mješovita i državna, a sestre po političkom ključu isključene. Dobiva naziv IX. gimnazija. Formirana je kao vježbaonica Pedagoškog instituta Filozofskog fakulteta, osnovanog na toj lokaciji 1947. godine.
Kad 1962. IX. gimnazija seli u Dobojsku, u prostore zgrade useljava XI. gimnazija pedagoškog smjera iz Medulićeve 33. Ona je pod tim imenom počela s radom školske godine 1961./62. kao sljednica II. učiteljske gimnazije, a u Savsku seli na temelju projekta za stvaranje školskog pedagoškog centra s Pedagoškom akademijom i Vježbaonicom. Tako će od 1977. Do 1991. biti dio Pedagoško-obrazovnog centra „Bogdan Ogrizović“, u čijem su se sastavu nalazile još i današnja V. i VIII. gimnazija.
Nakon demokratskih promjena i školskih reformi 1991. postaje opća gimnazija i vraća svoj stari naziv. Zahvaljujući profesorskom kadru, XI. gimnazija zadržava izrazitu pedagošku dimenziju, koju će ti marljivi i iskusni učitelji prenijeti na mlađe generacije. Unutar nje otvaraju se i sportska odjeljenja iz kojih će kasnije nastati Sportska gimnazija.
U potresu koji se dogodio 22.03.2020. godine Škola je jako oštećena. Brigom Gradskog ureda za obrazovanje sve prostorije kao i dvorana za tjelesnu i zdravstvenu kulturu su u potpunosti obnovljene.
Ove godine upisujemo 104 učenika u četiri razredna odjela prvog razreda.
Za upis kandidata u program opće gimnazije boduju se sljedeći elementi:
- prosjeci zaključnih ocjena iz svih nastavnih predmeta na dvije decimale u posljednja četiri razreda osnovnog obrazovanja (5. – 8. razred),
- zaključne ocjene u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja (7. i 8. razred) iz nastavnih predmeta hrvatski jezik, matematika i prvi strani jezik, te povijesti, geografije i biologije kao triju predmeta od posebne važnosti za nastavak obrazovanja u gimnazijskom programu.
Strani jezici koji se izvode u školi kao obavezni nastavni predmeti su engleski kao prvi strani jezik te njemački i talijanski kao drugi strani jezik.
Nastavni predmeti koji se izvode u školi kao izborni predmet su vjeronauk i etika.
Broj bodova potrebnih za upis u ljetnom roku šk. god. 2020./2021.
Minimalni broj bodova (bodovni prag) koji je bio potreban za prijavu kandidata za upis u šk. god. 2020./2021. bio je 71 bod. +
Dobra lokacija, još bolja edukacija!
Nastava samo u jutarnjoj smjeni!
Zato što:
- nudi obiteljsko ozračje
- svakome zna ime i prezime
- brine se i razumije
- uči moralnim vrijednostima
- vodi u intelektualnu širinu
- uči logičkom razmišljanju
- potiče istraživačku radoznalost
- ohrabruje na samostalnost
- niže uspjehe na smotrama i natjecanjima
- jamči uspjeh na državnoj maturi
- priprema za željeni fakultet
- voli putovanja
I zato što…
Naša dva dugačka hodnika dočekat će vas kao dvije raširene ruke!
A do tada, neka vam dvojica naših učenika zažele dobrodošlicu pjesmom na latinskom jeziku koju ćete ponosno pjevati kad završite Jedanaestu!
Galerija 2 Fotografija
OtvoriProgrami su pojedinih predmeta propisani (http://gimnazija-jedanaesta-zg.skole.hr/nastava/kurikulum), ali o profesoru i njegovu pristupu, inovativnosti, kreativnosti, vještini, ovisi kako će i koliko uspješno prenijeti znanja, zainteresirati i motivirati učenike, izvući iz njih uspavane potencijale te otkriti skrivene nadarenosti. Suvremene tehnologije pružaju izuzetno puno mogućnosti, ali bez dobrog učitelja i njegova duha neće se upaliti plamen želje koji učenike pokreće na otkrivanje novih svjetova i postavljanje novih pitanja. A bez toga nema napretka pojedinca i zajednice.
Galerija 2 Fotografija
OtvoriVodi nas misao da svaki sretan pojedinac doprinosi sreći zajednice, a da je ona toliko humana koliko se brine za najslabije i najugroženije.
Stoga u odabiru aktivnosti i projekata nastojimo odgojnu ulogu škole pojačati i potaknuti dobro koje svatko u sebi nosi kako bi nas to dobro povezalo i nadahnjivalo te kako bismo stvorili naviku osviještenog, kvalitetnog i aktivnog provođenja slobodnog vremena.
Držeći također da je čovjek razumno biće kojem znanje, samospoznaja, odgoj, rast i razvoj urođenih talenata donose radost i zadovoljstvo, čime i njegova zajednica postaje skladnija i zadovoljnija, znanost popularnija, priroda zaštićenija, odlučujemo se za aktivnosti i projekte koji pomažu buđenju individualnih talenata i postizanju ovih ishoda.
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
- zbor, dramska, recitatorska, novinarska, debatna skupina
- mladi povjesničari, volonteri, radijska grupa
- mladi čuvari prirode, biologija za znatiželjne
- produkcija elektronske glazbe, IZAzov medija
- na društvenim mrežama, talijanska kulturna baština
- kreativna radionica, BIOLAB, prva pomoć, psihologija izvan učionice
Svatko se nađe u nečemu, a onda se svi nađemo u svemu.
FAKULTATIVNA NASTAVA
Fakultativna nastava iz astronomije
za one koje zanimaju svemirska prostranstva, zvjezdani prostori i tajne svemira, promatranje nebeskih tijela, istraživanje i učenje osnova astronomije.
Fakultativna nastava iz Poljskog jezika
Poljski jezik kao fakultativni predmet nije samo učenje još jednog jezika, nego dodatni prozor u svijet, kulturu, tradiciju i umjetnost jednog velikog europskog naroda.
Projekti razmjene učenika i nastavnika
Stručni aktiv stranih jezika uključuje učenike i nastavnike u provođenje aktivnosti u okviru ERASMUS + PROJEKTA, E-TWINNING PROJEKATA.
U suradnji s udrugom CEDAR u školi su organizirane radionice za učenike prvih razreda u projektu „ZDRAVO“. Osmislila ga je „Hrvatska mreža zdravih gradova“ kako bi promovirala bezalkoholne navike i zdrav životni stil putem vršnjačke edukacije.
Galerija 3 Fotografija
OtvoriProjekti usmjereni na zaštitu okoliša i održivi razvoj
Projektom “ZELENE IDEJE” produbljuju se i primjenjuju znanja iz ekologije i botanike te stječu nova znanja iz hortikulture, promiče se i budi svijest o ljudskoj potrebi za lijepim i zdravim okolišem, zdravom prehranom i općenito zdravim načinom života.
Projekti usmjereni na popularizaciju znanosti
Projektom „POPULARIZACIJA ZNANOSTI” nastoji se učenicima približiti znanost i zainteresirati ih za fiziku i prirodne znanosti te naglasiti važnost i mogućnosti STEM područja u njihovom obrazovanju i životu. Projekt uključuje terensku nastavu – posjet Nuklearnoj elektrani Krško, Institutu za fiziku i Institutu Ruđer Bošković.
Projekti na području tjelesne i zdravstvene kulture
Već niz godina u školi se provodi projekt „NAJSPORTSKIJI RAZRED“ s ciljem uključivanja što većeg broja učenika u aktivno provođenje slobodnog vremena.
Projekt „ŠKOLSKA LIGA“ omogućuje sudjelovanje velikog broja učenika oba spola u sportskim aktivnostima i natjecanjima te njeguje odgojne vrijednosti i jača kolektivni duh.
Projektom „VJEŽBAONICA“ nastoji se poboljšati zdravstveni status učenika, potaknuti stvaranje zdravih životnih navika, povećati interes za tjelesnu aktivnost te uključiti što veći broj učenika u organizirane školske sportske aktivnosti igrom, kretanjem, druženjem, istraživanjem.
“AERIAL/ANTIGRAVITACIJSKA YOGA PROGRAM ZA ISPRAVLJANJE LOŠEG DRŽANJA MLADIH” projekt je u kojem se kombinacijom zračnih aktivnosti i yoge učinkovito djeluje na poboljšanje posture tijela i ispravljanje loših držanja kod djece i mladih.
Cilj je projekta “NEFORMALNI OBLICI UČENJA” pomoći učenicima da kroz ciljano vođene aktivnosti i iskustveno učenje u prirodi otkriju vlastiti potencijal i stvore bolji svijet za sebe i svoju zajednicu.
Ostali projekti
Projekt „GAUDEAMUS“ upoznaje učenike s karakteristikama i obilježjima svečanih pjesama, odnosno himni. Nakon analize izvornog teksta pjesme i izvođenja triju strofa, učenici osmišljavaju primjerenu novu strofu uz modernizaciju glazbene izvedbe i snimanje.
Sudjelovali smo u radionicama sekcije studenata Medicinskog fakulteta „Čuvajmo naše srce“ u kojima su učenici imali priliku proširiti znanje o srcu i prevenciji srčanih bolesti i radionici u svezi prevencije infekcije HPV-om koju je provela udruge „mRAK“ -Međunarodna udruga studenata medicine Hrvatska.
Izračun bodova za upis u srednje škole na Srednja.hr
Izračunaj svoje bodove!