Pretraga

Najveća studentska udruga ponovno održala tradicionalni team building: Evo kako su se proveli

A- A+

Prvog vikenda u svibnju od 3. do 5. 5., eSTUDENT je održao tradicionalni ljetni team building. Proveli su ga kao i prošle godine u Osilnici, Slovenija, a zabave, druženja, adrenalina i zbližavanja nije nedostajalo.

Foto: eStudent

eSTUDENTov tim Event Management, pripremio je vikend pun raznih aktivnosti od partyja, aktivnosti upoznavanja i zbližavanja članova udruge te korištenja saune, bazena i jacuzzija do dodatnih aktivnosti poput raftinga i paintballa. A evo što kaže Gabrijela Holjevac, članica Event Managementa jesu li se ispunila očekivanja njezina tima:

– Očekivanja su nam se definitivno ispunila! Bio je veliki broj ljudi, većih komplikacija na svu sreću nije bilo. Svi su super prihvatili temu i potrudili se oko sketcheva, rekla je.

Vikend su započeli tako što su se u petak 3. svibnja uputili prema Oslinici, a kada su stigli Event Management otkrio im je temu ljetnog team buildinga ‘Narodi u kriznim situacijama’. Podijelili su ih u trinaest različitih ekipa od kojih je svaka ekipa dobila po jedan narod i kriznu situaciju za koju je morala smisliti i izvesti kratki skeč. Od svih ekipa pobjedu je odnijela ekipa Engleska koja je dobila najviše glasova za svoj zanimljiv i smiješan nastup.

Idućeg dana imali su organizirane dodatne aktivnosti po izboru, rafting i paintball, na kojima su se eSTUDENTi dodatno zbližili i zabavili uz dobru dozu adrenalina.

U nastavku donosimo u čemu su to najviše uživali naši članovi.

– Teško mi je izdvojiti jedan najzanimljiviji dio ali ono što mi se dosta ističe su skeč na samom početku u petak te paintball, navodi Mate Grizelj, član tima IT.

Najbolji mi je bio rafting. No i sama činjenica da sam dio ovakve zajednice je najbolji dio svega. eSTUDENT mi je bila najbolja odluka u 2023. godini. – zaključuje Gabrijela Holjevac.

Saznaj više!

Za dodatne informacije o Udruzi i svim projektima koje provodi, posjeti eSTUDENTovu web-stranicu. Pratite ih i na našim društvenim mrežama Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Za dodatnu dozu vijesti o događajima i projektima koje provodi Udruga pretplati se i na newsletter kojeg ti bez iznimke šalju čak dva puta svakog mjeseca.