Pretraga

Održan dvodnevni inovativni poduzetnički program za mlade u kojem su se slagale i LEGO kockice

A- A+

Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI) u suradnji sa Središnjim državnim uredom za demografiju i mlade, uspješno je održao dvodnevni Bootcamp program o poduzetništvu koji se odvijao 16. i 17. svibnja u Inovacijskom centru ZICER u Zagrebu.

HUKI

Održan dvodnevni Bootcamp program o poduzetništvu | Foto: HUKI

Prvi dan bilo je 36 sudionika koji su imali prilike naučiti sve o razvijanju poslovne strategije. Voditelj ovog Bootcampa bio je ugledni poslovni stručnjak i mentor Dario Varošanec, koji im je predstavio inovativnu LEGO Serious Play metodu. Zadatak je bio da slažu LEGO kockice u zadanim oblicima te da objasne kako se osjećaju kao poduzetnici i na koje to probleme nailaze. Cilj je bio potaknuti sudionike kroz zabavu, na kreativnost i razmišljanje.

Drugi dan Bootcampa bio je više usmjeren na teorijski dio vezan uz izradu poslovnog plana, a na njemu je bilo prisutno 30 sudionika. Pričalo se o oblikovanju marketinške strategije, osnovama financiranja, segmentacije kupaca, razvijanju koncepta poslovanja i usavršavanja prezentacijskih vještina za pitch.

Krajnji cilj ovog programa bio je potaknuti sudionike da prijave vlastiti, razrađeni poslovni plan na Social Impact Award natječaj, u kojem mogu osvojiti vrijedne nagrade.

Atmosfera na Bootcamp radionicama bila je odlična, a mladi poduzetnici, osim što su imali priliku kroz personaliziran pristup naučiti razne poduzetničke teorije, uspjeli su se zabaviti i proširiti svoju mrežu poznanstva.