Pretraga

Održan je prvi ovogodišnji ‘Izlet na buduće radno mjesto’ u organizaciji udruge eSTUDENT

A- A+

Prvi ovogodišnji Izlet na buduće radno mjesto u organizaciji STARTERa odvio se 28. listopada u L’Orealu u Zagrebu. Studentice i studente ugostile su Ines i Petra iz odjela ljudskih resursa. Za početak je održana prezentacija tijekom koje se moglo saznati mnogo zanimljivih informacija o njihovim proizvodima te o funkcioniranju multinacionalne kompanije.

Foto: eStudent

L’Oreal grupacija broji čak 37 internacionalnih brendova, na čudo svih prisutnih koji nisu bili ni svjesni da su svi nabrojani brendovi dio ove grupacije, a neki od njih su: Yves Saint Laurent, Valentino, Mixa, La Roche Posay, REDKEN, CeraVe, Kiehl’s, NYX i mnogi drugi. Počeci ove kompanije sežu daleko u povijest, u 1909. godinu kada je kemičar Eugène Schueller u svojoj kuhinji napravio prvu boju za kosu koja nije bila štetna za ljude. Godine vrijednog rada i truda dovele su kompaniju do ovoga što je danas – jedna od najvećih i najutjecajnijih grupacija u industriji ljepote.

Ponosno ističu svoju etičnost što dokazuje i da su razvili patent umjetne kože koja imitira ljudsku na kojoj testiraju svoje proizvode, a zatim su objavili patent i time omogućili svim ostalim kompanijama korištenje iste. Godinama unazad uvelike su smanjili broj životinja na kojima se testira. Posebno su istaknuli svoj program L’Oreal for Youth čiji je cilj osnažiti mlade ljude i pružiti im mogućnosti učenja i razvijanja karijere kroz njihove programe.

Nakon prezentacije, održana je i panel rasprava pod nazivom Jedan dan u životu… na kojem su sudionici imali priliku saznati sve o tome što određene pozicije u kompaniji zapravo rade i kako izgleda njihov radni dan. Ana, Dorotea, Damir i Niko ispričali su svoj karijerni put te savjetovali sve studentice i studente koji promišljaju o takvoj vrsti posla. Glavni savjeti koje bismo istaknuli su da se studenti ne bi trebali bojati riskirati, da uvijek vjeruju u sebe i pokušaju čak i više puta jer ponekad samo nije pravi trenutak. Također, jedna od bitnijih poruka jest da se ne boje raditi pogreške jer se na taj način najviše i nauči.

Dan se priveo kraju radionicom Izgradnja vlastitog brenda kroz društvene mreže koju su sudionici smatrali posebno korisnom. Neki od važnijih savjeta su: na mrežama treba biti aktivan kako bi se zadržala određena publika, bitno je odvojiti privatne i poslovne profile te posebno pripaziti na digital footprint.

Ines Oštrić, Talent Acquisition Manager, poručila je kako su veoma zadovoljni održanim Izletom.

– Potrudili smo se ponuditi raznoliki sadržaj i približiti studentima kako izgleda rad u našoj kompaniji. Nama je osobno bilo vrlo lijepo i dan je bio ispunjen pozitivnom energijom, rekla je.

Također, Petra Očinić, Junior Talent Acquisition Specialist, dodala je kako se uvijek vesele suradnji s eSTUDENTom.

– Uvijek volimo surađivati s eSTUDENTom i veselimo se svim budućim projektima kako bismo upoznali što više ambicioznih mladih ljudi, rekla je Petra.

Jedna od sudionica na Izletu, Antea, studentica Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, rekla nam je na kraju dana:

– Radionica je bila odlična. Naučila sam kako organizirati svoj profil i od sada ću definitivno više ažurirati svoj LinkedIn profil, poručila je Antea.

Objasnila je i što ju je motiviralo da se prijavi.

– Ovo mi je jedan od poslova iz snova pa me zanimalo kako to sve izgleda iznutra, no naravno, ovo je i odlična prilika za upoznati nove ljude, zaključila je.

Saznaj više!

Ako želite znati više o ovome i ostalim projektima koje Udruga provodi, posjetite njihovu web stranicu. Kako ne biste propustili najnovije informacije o radu Udruge, zapratite ih na društvenim mrežama – Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTubeu i TikToku. Pretplatite se i na newsletter kako biste dobili sve obavijesti o radu Udruge na mail.