Pretraga

Održana je završnica LUMEN platforme, najvećeg studentskog natjecanja: Ovo su pobjednici

A- A+

Najdugotrajniji projekt studentske udruge eSTUDENT priveden je kraju u subotu 25. svibnja 2024. godine u prostoru Sveučilišta Algebra. Pod zajedničkim nazivom LUMEN objedinjena su četiri studentska natjecanja koja su ujedno i najveća natjecanja takvog tipa u regiji, a obuhvaćaju područja Business, Data Science, Development i Engineering.

Foto: eStudent

Na samoj završnici timovi su prezentirali svoje radove dok su članovi žirija iz partnerskih poduzeća i akademske zajednice bodovali konačna rješenja, ali i same prezentacije. Takva je procedura primijenjena na svakom LUMEN natjecanju te su bogato nagrađena po tri najbolja tima kao i tim s najboljom prezentacijom. LUMEN Business nagrađivao je po tri tima iz svake kategorije.

LUMEN Business

LUMEN Business natjecanje imalo je četiri Premium partnera: Coca-Colu, L’Oreal, Henkel i Privrednu banku Zagreb koji su osmislili poslovne slučajeve za natjecatelje.

Privredna banka Zagreb osmislila je poslovni slučaj iz područja financija, poduzetništva i bankarstva na temu ’Kako pokrenuti samostalno poslovanje i uspostaviti uspješan odnos s bankom’.

Pobjednici tog poslovnog slučaja bili su Marko Milić i Goran Pažin, odnosno tim MIG!. Drugo mjesto osvojio je tim Neki to vole vruće koji su činili Stjepan Škara, Jakov Uremović i Josip Stanić. Trećim mjestom nagrađen je tim DREAMDUET Luke Brajkovića i Ene Barbarić.

L’Oreal je za poslovni slučaj dao osmisliti marketinšku kampanju za muški parfem Armani Beauty Acqua di Giò – Into the Unknown.

Prvo mjesto osvojio je tim Boom Shaka Laka! koji su činili  Krešimir Pavličić i Dora Brozović. Drugo mjesto otišlo je u ruke članica tima Three Marketeers – Katarini Riznić, Danieli Rudić i Barbari Miković, a nagradu za treće mjesto L’Orealovog poslovnog slučaja osvojili su Matija Pavleković i Mirna Lončarić, objedinjeni pod imenom M&M.

Coca-Cola HBC osmislila je poslovni slučaj Kako privući nove potrošače iz drugih kategorija bezalkoholnih pića prema proizvodu Coca-Cola Zero sugar Zero caffeine’ iz područja marketinga bezalkoholnih pića.

Pobjedu ovog poslovnoga slučaja odnio je tim KreaTim, koji su činili Marko Bedić, Kristina Duvnjak, Kristijan Jalšić i Ines Brusić. Drugo mjesto pripalo je timu Digital Duo koji su činile Matea Turković i Karla Ivezić, dok je trećim mjestom nagrađenAlliance, tim Marije Božić, Jovane Đuričić i Luke Vukomanovića.

Henkel je za poslovni slučaj dao zadatak osmisliti Schauma, Gliss & Syoss’ strategiju za 2024. godinu, a taj je zadatak također bio iz područja marketinga.

Prvo mjesto osvojili su Aleksandra Đorđević, Marijana Jokičić, Mila Marić i Pavle Pavićević iz tima Nexus!, drugo mjesto pripalo je dvojcu Kumovi, odnosno Luki Dmioviću i Luciji Komljenović, a treće mjesto osvojio je duo okupljen pod nazivom EKOF’s finest, odnsono Anđela Tišievski i Filipu Vuksanović.

Pobjednik poslovnog slučaja Coca-Cole HBC Kristijan Jalšić iz KreaTima podijelio je svoje dojmove:

– Bilo je jako lijepo raditi na ovome caseu, prijavili smo se kao studenti zadnje godine da zaokružimo svoje studiranje. U početku nam je bilo malo kaotično, nismo znali što napraviti, čak smo bili i malo skeptični oko ideje s kojom smo na kraju i pobijedili. Kao i svaki timski rad, u početku je izazovnije jer svatko ima svoje ideje, ali na kraju smo sve to sveli su jednu točku i napravili najbolje moguće, rekao je Kristijan.

Marko Bedić, također iz KreaTima istaknuo kako im je najveći izazov bio napraviti financijski plan.

– Mi smo studenti komunikologije, a ovo je bio marketinški usmjeren slučaj. Zbog toga smo se i više fokusirali na ovaj kreativni dio koji je možda u konačnici i presudio za našu pobjedu, rekao je Marko.

Kako je natjecanje bilo za njegov tim rekao je Krešimir Pavličić koji dolazi iz tima Boom Shaka Laka! i pobjednik je L’Oralovog poslovnog slučaja:

– Ovo natjecanje bilo mi je izuzetno zabavno i korisno iskustvo! Najveći izazov bio nam je anketni upitnik koji smo proveli face-to-face metodom u gradovima Zagreb, Rijeka, Split i Osijek. Zahvalio bih L’Orealu što je prepoznao naš case kao inovativan i najkreativniji, rekao je Krešimir.

Svoje domove podijelio je i Marko Milić iz tima MIG!, a pobjednik je PBZ-ovog poslovnog slučaja.

– Osmislili smo poslovni plan za Dog’s Box, a to je usluga mjesečne pretplate za kućne ljubimce. Napravili smo analizu tržišta koje je pokazalo da postoji zainteresiranost za ovakvom uslugom. Najveći izazov bio nam je napraviti projekcije za 5 godina i financijski plan. Ovo natjecanje bilo nam je jako zanimljivo iskustvo, naučili smo mnogo toga zahvaljujući poduzećima i mentorima koji su bili tu za nas, rekao je Marko.

LUMEN Data Science

Ovogodišnji nagradni zadatak na LUMEN Data Science natjecanju bio je razvijanje prediktivnog modela okupiranosti hotela za zamišljeni hotelski lanac na temelju skupa podataka, a osmislio ga je Premium partner; big data i AI platforma Alfatec.

Prvo mjesto kao i nagradu za najbolju prezentaciju osvojio je tim Vizionari 3.0 koji su se našli na ovom natjecanju već treću godinu zaredom, no nikada do sada nisu bili baš na prvom mjestu. Članovi tima bili su Ino Odak, Bartol Banić, Luka List i Luka Banić. Nagradu za drugo mjesto osvojio je tim The Overfitting Overlords koji su činili Tomislav Krog, Matija Sever, Tihomir Pavić i Rej Šafranko, dok je treće mjesto zauzeo tim ClosedLoop iz Srbije koji je na događaju sudjelovao online, a činili su ga Anja Kovačević, Nenad Radović, Boris Ćuljak i Ivan Radman.

Član pobjedničkog tima Bartol Banić, student na diplomskom studiju kognitivne znanosti i fizike podijelio je svoje dojmove vezane uz osvajanje čak dvije nagrade:

– Nisam baš očekivao prvo mjesto, za prezentaciju sam se potrudio pa sam tu nagradu jedinu očekivao. Sudjelovanje na natjecanju mi je bilo jedno jako lijepo iskustvo, volim raditi s ljudima s kojima sam u timu, a jedan od sutimljana bio je i moj brat pa je i ta suradnja bila lijepo iskustvo. Užitak mi je što možemo u jednom trenu jedan na drugog gledati na ozbiljan način, a ne samo u kontekstu toga čiji je red za čišćenje i pospremanje sobe, rekao je Bartol kroz smijeh te istaknuo kako još nisu odlučili što će s nagradom.

LUMEN Development 

Natjecanje LUMEN Development ove je godine bilo vrlo jedinstveno s obzirom na to da je nagradni zadatak bio izrada aplikacije na temu po želji.  Na natjecanje se prijavilo čak 25 timova, a šest najboljih timova prošlo je u finale: Celestio tim, edIT, gekkotim123, Konobari, MagO i Trivio.

Prvo mjesto, ali i nagradu za najbolju prezentaciju osvojio je tim MagO sačinjen od dvoje studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva Krešimira Vlaića i Magde Smolić Ročak koji su napravili CleanApp – aplikaciju namijenjenu za dijeljenje usluga čišćenja. Moguće ju je koristiti za osobne potrebe, ali i za čišćenje turističkih apartmana.

Drugo mjesto osvojila je ekipa studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku pod nazivom EdIT čiji su članovi Filip Škoro, Robert Ello i Dominik Flačer. Oni su napravili zanimljivu aplikaciju namijenjenu vinarima i ljubiteljima vina koja ih spaja te u kojoj se pokažu sve informacije o traženom vinu ako skenirate QR kod s boce.

Treće mjesto osvojila je ekipa studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva pod imenom Celestio tim koji su sačinjavali Leonarda Lovrić, Teo Ivančević i Jure Reljanović. Oni su razvili aplikaciju namijenjenu marketinškim tvrtkama za User generated content te kreatorima navedenog sadržaja.

Magda i Krešimir kratko su poručili:

– Zadovoljni smo natjecanjem, organizacijom i svakako našom pobjedom. Jedino nam je žao što nije bilo više vremena za još poboljšanja aplikacije. Nakon ovoga nam je prvo u planu napisati naše diplomske radove, no nakon toga, u rujnu ćemo se više fokusirati na samu aplikaciju te nastaviti raditi na njoj.

Svoje dojmove izrekao je i Vjeran Vlahović, suosnivač Netgena, jednog od partnera LUMEN Developmenta:

– Kao i uvijek, LUMEN natjecanje i sama udruga eSTUDENT su na visini zadatka, natjecanje je prošlo sjajno i vrlo organizirano, iz godine u godinu stvari idu bolje. Pobjednička ekipa uložila je jako puno, od drugih ih je najviše istaknulo postavljanje samog procesa što se na kraju pokazalo i dobitnom kombinacijom. Rješenje je kompletno, napravljeno po dobrim standardima i mislim da je pobjeda stvarno zaslužena, rekao je Vjeran te dodao kako Netgen općenito voli surađivati sa studentima, što u obliku suradnje s eSTUDENTom, a što kroz provođenje ljetne prakse.

LUMEN Engineering

Ovogodišnje izdanje LUMEN Engineeringa okupilo je studente ovog STEM područja koji su mogli birati svoj natjecateljski zadatak između dvije ponuđene teme. Prva tema bila je Debljinomjer – gdje svaki mikrometar čini razliku, a natjecateljski timovi trebali su u zadanom budžetu izraditi prototip mjernog sustava za mjerenje debljine lima sa mikrometarskom rezolucijom. Druga tema bila je Sila u tvojim rukama: vlastiti force-feedback volan, tojest u zadanom budžetu izraditi prototip vlastitog igraćeg kontrolera – force-feedback volana za računalne simulatorne vožnje trkaćeg automobila.

Prvo mjesto osvojio je tim Ništa mi ne možeš na silu, čiji su se članovi Nikola Kauzljar, Vedran Radovanović, Lovro Brzovic i Fran Halambek odlučili za izradu debljinomjera. Drugo mjesto osvojio je tim Voltmates – Marko Srpak, Antonia Turković i Matej Perković – prošireno izdanje tima koji je prošle godine osvojio prvo mjesto na ovom natjecanju. Treće mjesto osvojio tim International, odnosno Leonarda Bojka i Antonio Čogelja koji su napravili force-feedback volan prilagođen osobama s invaliditetom. Nagradu za najbolju prezentaciju odnijeli su Luka Bradarić Lisić, Tin Dolenčić, Gabrijel Naglić i Domagoj Radečić Katačić, članovi tima The Circuit Breakers.

Tobias Zvonc, Hardware Engineering Manager koji dolazi iz partnerskog poduzeća Byte Lab podijelio je svoje dojmove glede završnice natjecanja:

– Jako smo zadovoljni studentima i njihovim rješenjima, timovi koji su završili u finalu su jako maštoviti, vidi se da je svatko problem rješavao na svoj način i rješavao probleme s onim alatima u kojima su najvještiji, bilo to modeliranje ili software ili nešto drugo. Jako je zanimljivo i popričati sa studentima i čuti s kojim su se izazovima susreli. Rješenja su raznovrsna i sveobuhvatna, očekivali smo da će studenti elektrotehnike riješiti dobro probleme iz elektrotehnike, ali oni su odlično riješili i probleme iz područja strojarstva što je i više nego ispunilo moja očekivanja, rekao je i pozvao sve zainteresirane studente da se prijave na Byte lab Hardware ili Software Akademiju gdje će kroz ljetnu praksu moći skupiti iskustvo kroz simulaciju rada na pravome projektu.

Saznajte više!

Ako želite pročitati više blogova i saznati sve o projektima koje provodimo, posjetite našu web stranicu. Kako ne biste propustili najnovije informacije o radu Udruge, zapratite nas na društvenim mrežama – Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTubeu i TikToku. Pretplatite se i na naš newsletter kako biste dobili sve obavijesti o radu Udruge na mail.