Pretraga

Otvorene prijave za studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva: Evo svega što trebate znati

A- A+

LUMEN Business najpoznatije je studentsko natjecanje namijenjeno rješavanju poslovnih slučajeva u Hrvatskoj i regiji. Prijave za natjecanje i formiranje timova otvorene su od 13. siječnja do 31. siječnja 2025. godine. K

Foto: eStudent

Cilj LUMEN Businessa je ostvarivanje suradnje među studentima i raznim poduzećima. Na natjecanju studenti bi u timovima trebali koristiti stečeno znanje kako bi riješili zadatke iz poslovnih slučajeva koja su im zadala poduzeća. Natjecatelji u timovima imaju tri mjeseca, točnije do 23. travnja, kada je rok za predaju poslovnog rješenja. Tijekom natjecanja studentima su omogućene radionice i konzultacije s profesorima-mentorima, a sve koji se prijave potičemo na inovativnost jer se najkreativnija rješenja novčano nagrađuju.

Ovogodišnje LUMEN Business natjecanje održava se u suradnji s Privrednom bankom Zagreb, Woltom, Henkelom Croatia i L’Oreal Adriom. To su poduzeća koja su ponudila poslovne slučajeve, a natjecatelji biraju jedan od njih za rješavanje.

Prijaviti se možete ovdje.

PBZ case

Kako i na koji način privući mlađu generaciju na PBZ-ovom TikToku?

Kategorija poslovnog slučaja: financije i bankarstvo

Zadatak je istražiti tržište, izraditi strategiju TikTok profila, razraditi konkretan sadržaj te navesti nekoliko primjera koji bi se prikazivali na TikTok društvenoj mreži.

Wolt case

Povezivanje kroz pogodnosti W+ aplikacije za studente 

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Cilj je osmisliti strategiju koja će povećati atraktivnost W+ programa među studentima. Fokus je na inovativnim rješenjima koja će jasno komunicirati sa studentima te u krajnosti povećati broj pretplata u Woltovoj aplikaciji.

Henkel Croatia case

Kako uspješno plasirati novi proizvod na tržište? 

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Glavni zadatak je osmisliti 360° marketinšku strategiju za lansiranje novog got2b proizvoda za kosu. Strategija mora uključivati aktivnosti u fizičkim trgovinama i digitalnim kanalima, s jasnim ciljem privlačenja pažnje ciljne publike i stvaranja visokog interesa za proizvod.

L’Oreal Adria case

#CleanseLikeADerm with CeraVe

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Potrebno je razviti višekanalnu marketinšku strategiju CeraVe proizvoda za čišćenje lica, fokusirajući se na njihovu ulogu u rutini njege kože. Cilj je pozicionirati CeraVe kao brend koji se prvenstveno prodaje u ljekarnama, gdje kupci mogu dobiti stručne savjete i preporuke farmaceuta.

LUMEN platforma sastoji se od četiri natjecanja u područjima business, development, engineering i data science. Predstavljanje poslovnih slučajeva poduzeća za LUMEN Business održat će se 14. siječnja u 13:00 sati na Sveučilištu Algebra. Rješenja slučajeva natjecatelji će predati krajem travnja. Proglašenje svih pobjednika održat će se 24. svibnja 2024. 

Saznaj više!

Ako želiš saznati više o ovome i ostalim projektima Udruge eSTUDENT, posjeti web stranicu. Kako ne biste propustili najnovije informacije o radu Udruge, zaprati društvene mreže – Facebook, Instagram, Linkedln, TikTok i YouTube. Pretplati se i na newsletter kako bismo te mogli obavijestiti o svim projektima na mail.