Uspješno održan humanitarni malonogometni turnir: Evo tko su pobjednici
11. i 12. svibnja, održan je humanitarni malonogometni turnir Kopačka solidarnosti u Studentskom centru Dubrava. Turnir je organizirao eSTUDENTov tim Društveno odgovorno poslovanje te je sudjelovalo 15 prijavljenih ekipa iz 11 različitih poduzeća te dvije ekipe eSTUDENTa koji su se natjecali u muškoj i ženskoj konkurenciji.
Sredstva prikupljena donacijama od kotizacije idu Udruzi Ivančica iz Zaprešića, koja okuplja roditelje osoba s posebnim potrebama, ostalu obitelj, prijatelje, volontere i stručnjake radi dobrotvornog rada u korist osoba s posebnim potrebama.
Turnir je započeo u subotu, 11. svibnja u 10 sati, kada su igrale muške ekipe podijeljene u četiri grupe. Atmosfera je bila dobra i u prijateljskom duhu te su se utakmice igrale do 14 sati, nakon čega je slijedio ručak i zajedničko druženje. A evo što je rekao jedan od sudionika turnira Juraj Nemanić, Junior Assistant Accountant iz Mazarsa, nakon prvog dana:
– Dobro smo se zabavili i podružili, a turniru smo se priključili jer je u humanitarne svrhe i volimo igrati nogomet. Svake godine sudjelujemo pa tako i ove i nadamo se da ćemo i dalje nastaviti, rekao je.
U nedjelju su se održale utakmice u muškoj i u ženskoj konkurenciji. U ženskim ekipama pobjedu su odnijele sudionice iz PwC Hrvatska, drugo mjesto je osvojila Zagrebačka banka, dok su treće bile članice Udruge eSTUDENT.
U muškoj kategoriji je bilo znatno više prijavljenih ekipa, a prvo mjesto je otišlo u ruke PwC Hrvatska.
– Rezultat nije primaran, primarno je sudjelovanje te plemenit cilj i svrha ovoga turnira. Već smo tradicionalno sudionici ovog turnira i uvijek se rado odazovemo akcijama koje imaju takvu jednu plemenitu svrhu, rekao je direktor PwC Hrvatska Luka Cvijetić.
Drugo mjesto je osvojila OIV ekipa, a treće mjesto ekipa iz The Blockhouse Technology.
Saznaj više!
Za dodatne informacije o Udruzi i svim projektima koje provodi, prati eSTUDENTovu web-stranicu. Ažurni su i na društvenim mrežama pa njihove profile pronađi na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku i YouTubeu. Za dodatnu dozu vijesti o događajima i projektima koje provodi Udruga pretplati se i na newsletter kojeg ti bez iznimke šalju čak dva puta svakog mjeseca.