Pretraga

Iskusni digitalci poručili: ‘Izađite iz svoje komforne zone, budite uporni i ostvarite svoje digitalne karijere!’

A- A+

#DigitalnaKarijera je ovoga tjedna završila svoju hrvatsku turneju. Nakon Splita, Zadra, Varaždina i Osijeka, u četvrtak, 8. prosinca, veliku je završnicu imala u Zagrebu. Na Ekonomskom fakultetu su se okupili studenti, i oni koji to tek trebaju postati, i upili znanja od onih koji su svoju karijeru ostvarili u digitalnom polju.

Završna konferencija #DigitalneKarijere održana u konferencijskoj dvorani na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu je bila namijenjena onima koji nisu studenti nekog od STEM područja, ili to ne planiraju postati, a zanimaju ih digitalni mediji i želja im je ostvariti karijeru u nekom od digitalnih sektora.

Konferencija je bila organizirana u tri dijela: predavanja govornika, Cuga s poslodavcem na kojoj su se studenti mogli upoznati s poslodavcima i proći kratki intervju, te panel #AskMeAnything na kojem je publika postavljala pitanja, a predavači su ponovili ključne stvari u pokretanju i ostvarivanju uspješne digitalne karijere.

Nema mjesta strahu u digitalnoj karijeri

Izdvojeni članak

#DigitalnaKarijera: Kako se zaposliti i uspjeti u digitalnoj ekonomiji?

Prvi govornik konferencije je bio Nikola Stolnik, osoba sa životopisom kojem mnogi zavide. Iz Kolektive i  posla u Irskoj u svima poznatom Googleu, do voditelja marketinga u Nanobitu, tvrtki čija su specijalnost proizvodnja mobilnih igara.

– Vrlo je moguće da ćete se zaposliti baš u kompanijama o kojima sanjate, jer nešto o čemu razmišljate prije spavanja je vrlo vjerojatno ono što ćete i ostvariti, samo morate skupiti hrabrosti izaći iz svoje komforne zone i biti uporni, bio je njegov inspirativni zaključak.

Da na putu ka ostvarenju digitalne karijere ne bi smjelo biti mjesta strahu, poručila je Anja Uzelac, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu. Neki od njezinih savjeta koje treba usvojiti i redovno primjenjivati su zacrtavanje cilja, završavanje fakulteta, povezivanje s digitalnom zajednicom i kontinuirano istraživanje i učenje.

Robert Petković, analytics lead u Bruketa&Žinić&Grey, je ukazao na važnost društvenih i humanističkih stručnjaka unutar digitalne industrije, te otkrio kako psiholog može doprinijeti strategijama performance marketinga.

Ne morate biti programer kako biste uspjeli u digitalnom sektoru

Izdvojeni članak

JOBSTEM: U Hrvatskoj su djevojčice uspješnije od dječaka u STEM-predmetima

Ono što su svi željno iščekivali je bilo predavanje Carlosa Eduarda Espinala. Espinal je partner u investicijskoj platformi Seedcamp, stručnjak za europsku startup scenu, mentor i investitor. Okupljanje odličnog tima, poznavanje i razumijevanje želja i potreba klijenata te fleksibilnost i kontinuirana želja za učenjem su, po njemu, tri faktora za uspjeh u startup poduzetništvu. Uz to je i istaknuo važnost ekologije, kao i to da ne morate biti programeri kako biste uspjeli u digitalnom sektoru:

– Digitalni prostor ostavlja velike mogućnosti da se bavimo stvarnim, velikim globalnim problemima, tražimo rješenja i odgovore te doprinosimo ekološkoj i društvenoj održivosti ekonomskog napretka. Da biste postavljali ova pitanja, ali i nudili neke od odgovora, ne morate biti programeri – dapače!, rekao je Espinal.

Ovo je bila posljednja konferencija #DigitalnaKarijera powered by bonbon u organizaciji Netokracije ove godine, ali su najavili i povratak 2018.