Bogatiji studenti koriste Facebook drugačije od onih slabijeg ekonomskog statusa
Društvene mreže imaju reputaciju medija koji uvodi jednakost među korisnicima, međutim čini se da ta tvrdnja ipak ne drži vodu. Prema podacima nove studije, studenti jačeg ekonomsko-socijalnog statusa Facebook koriste na drugačiji način od ostalih siromašnijih.
Objavljena je nova studija koja je prokazala kako društvene mreže poput Facebooka ipak ne djeluju kao mediji jednakosti, budući da pripadnici različitih ekonomskih skupina drugačije koriste tu društvenu mrežu. Rezultati studije pokazali su da bogatiji studenti drugačije koriste Facebook od onih slabijeg socio-ekonomskog statusa, piše Huffington Post.
Studenti slabijeg socio-ekonomskog statusa manje uključeni u aktivnosti na Facebooku
Profesor Reynol Junco s Sveučilišta Purdue ispitao je gotovo dvije i pol tisuće studenata starih otprilike 22 godine, kako bi shvatio kako rod, nacionalnost i socio-ekonomski status utječu na njihovo vrijeme provedeno na društvenoj mreži. Ispitanike je zamolio da procijene koliko vremena dnevno utroše na mreži i što na njoj točno rade. Odgovori su pokazali kako svi studenti utroše približno istu količinu vremena na Facebooku, otprilike 101 minutu dnevno.
Korištenje Facebooka pomaže jačanje društvenih veza
Ipak, studenti čiji su roditelji završili niži stupanj obrazovanja, odnosno oni slabijeg socio-ekonomskog statusa, manje su uključeni u neke od temeljnih aktivnosti koje nudi Facebook, poput tagiranja fotografija, privatnog chata, te kreiranja događaja i odgovaranja na pozive na iste, pokazala je studija.
– Korištenje Facebooka za komunikaciju i povezivanje s kolegama studentima pomaže jačanje društvenih veza, što vodi do većeg osjećaja privrženosti instituciji i povećanoj motivaciji za postizanje akademskog uspjeha, objasnio je Junco.