Pretraga

Bonbon se uključio u važnu kampanju Billie Eilish: ‘Kažu da stalno gledamo u ekran, pokažimo im što radimo’

A- A+

Bonbon se uključio u kampanju Deutsche Telekom grupe i megapopularne pjevačice Billie Eilish. Radi se o kampanji #WhatWeDoNext u kojoj sudjeluju pripadnici Generacije Z. Želi se pokazati kako upravo ti mladi ljudi tehnologiju ne koriste samo za vlastiti probitak, već i dobrobit društva u cjelini.

Foto: Youtube screenshot; Telekom Electronic Beats

– Svi mi možemo pozitivno utjecati na naš planet, a nadam se da će naša generacija upotrijebiti svoje platforme za suradnju i komunikaciju i napraviti razliku, komentirala je Billie Eilish, zaštitno lice kampanje #WhatWeDoNext.

MEĐUNARODNI DAN MLADIH

Međunarodna kampanja krenula je 12. kolovoza na Međunarodni dan mladih s videom u kojem Billie Eilish i inspirativni članovi generacije Z sudjeluje sa stvarnim pričama, kroz koje slave izuzetne stvari koje mladi ljudi danas rade. Tu poruku prenosi Billie Eilish kao glas generacije.

Kampanji se priključio i bonbon

DT grupa nedavno je objavila istraživanje koje pokazuje da su prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa mladi Europljani u dobi od 16 do 25 godina pokazivali visoku razinu optimizma u pogledu potencijala koji tehnologija može ponuditi.

– U Hrvatskoj to prvenstveno vidimo iz njihovih stavova i načina korištenja tehnologije – čak 97 posto generacije Z surfa na mobitelu ili tabletu, 88 posto njih smatra da može dio problema riješiti digitalno (uređajem ili internetom) te da čak 84 posto redovno koristi mobilne aplikacije, ističu iz Hrvatskog Telekoma.

Bonbon je poseban brend namijenjem mladima pa se iz tog razloga posebno priključio davanju podrške kreativnoj generaciji koja, kako kažu, s pomoću tehnologije “stvara, dijeli i radi sve što će svijet učiniti boljim”. Novi bonbon klinci su nesputani, neograničeni i vječno umreženi, ističu, te oni posjeduju snažnu želju da svojim radom pozitivno utječu na svijet u kojem žive.

– Svjesni smo važnosti uloge koju ova, izuzetno digitalna generacija sa sobom donosi, stoga želimo generaciji Z dati prostor i platformu na kojoj će moći pokazati svoja znanja, na kojoj će njihovi talenti doći do izražaja, a korištenje povezane tehnologije poslužiti kao inspiracija u pokretanju promjena koja su nam kao društvu potrebne, posebno u ovim trenucima, mišljenja je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

Šestero sjajnih mladih ljudi

Bonbon je na svojim društvenim mrežama krenuo objavljivati kratke priče šestero sjajnih mladića i djevojaka, pripadnika Generacije Z, koji svojim aktivizmom pokušavaju ostvariti poboljšanje u području ljudskih prava i sloboda. Oni su Fabian, Jakhini, Eirini, Laura, Philipp i Leosia. U zadnjoj objavi predstavljaju 19-godišnjeg Fabiana, aktivista za ravnopravnost iz Njemačke.

– Fabian se bori za ravnopravnost spolova, potiče svoje pratitelje da budu jedinstveni i prihvate različitosti. ? iako mu je samo 19, već 3 godine stvara snažne utjecaje i otvoreno govori o svojoj biseksualnosti, stoji u jednoj od objava.

U drugoj su objavi u kratkim crtama predstavili Jakhini, 20-godišnju bivšu UN-ovu ambasadoricu za mlade koja dolazi iz Nizozemske.

– Kao bivša UN-ova predstavnica mladih, Jahkini se zalagala za ljudska prava, a sa samo 13 godina krenula je pisati o različitim kulturama u svom susjedstvu i time potaknula pozitivne promjene, stoji u objavi bonbona.

Ispod možete vidjeti trailer kampanje #WhatWeDoNext.