Ilija Perić (17) i Marko Perić (20) izradili su ‘Ice
Drift Adventures’, interaktivnu igru za iOS i Android.
Bez obzira što predznanje u kreiranju takvog nečeg nisu
imali, dokazali su da je i u takvom slučaju moguće
postići odličan rezultat.
Novu zanimljivu igru za mobilne telefone kreirala su
mlada braća iz Zagreba, Ilija i Marko Perić. Cilj im je
bio izraditi igru za sve generacije, a za to im je uz
obveze u školi i na fakultetu trebalo tek tri mjeseca.
Zanimljivo je i da prethodno predznanje o izradi igara
za pametne telefone nisu imali, no uz trud i
kreativnost to im nije predstavljalo problem.
Interesantna igra s brojnim preprekama
‘Ice Drift Adventures’ ima sve faktore koji je čine
interesantnom za igranje. Cilj je igre savladati led,
brojne prepreke te proći svaki nivo u što je manje
poteza moguće. Neke od prepreka su lavina, statični
objekti, pomični objekti, bombe, gravitacijsko polje,
rakete i slično. S napredovanjem korisnika, igra
postaje sve zahtjevnija, pa igrači trebaju i logički
razmišljati kako bi dobili tri zvjezdice. Osim što će
korisnicima biti dostupni osnovni leveli, kroz razne
igre preko društvenih mreža biti će podjeljeni kodovi
za tajne levele kojima korisnik može pristupiti
unošenjem koda u aplikaciju.
Aplikacija se sastoji od besplatna 32 nivoa, a uz
kupovinu od 1.99 dolara (11,9 kn) korisnik dobiva dodatnih
40+ razina. Aplikacija je dostupna za sve Android i iOS
uređaje, a igra se prilagođava svim vrstama ekrana
(tableti, smartphone…)
Nisu imali znanja o kreiranju igara, no sve su naučili na internetu
Ilija nam je kazao kako u trenutku kada su odlučili izraditi
igricu nisu znali ništa vezano za kreiranje igara, no
to su shvatili kao izazov. Kako tvrdi, sve se može
naučiti na internetu.
– Potrebno se dobro informirati. Najbolje je krenuti od
papira i klasičnih skica. Nakon toga proučiti koji su
programi najbolji i kojom tehnikom je najbolje raditi.
Zatim, morali smo sve licence nabaviti i pripremiti se
za lansiranje aplikacije, a tu je bilo i priprema za
medije. Uz pomoć interneta svaki problem je rješiv samo
se mora biti dovoljno uporan i ponekad uzeti pauzu od
izrade kako se ne bi preopteretili s izradom igre,
objasnio je Ilija.
Najviše zabave im je pružilo kreiranje novih razina te
osmišljavanje prepreka, a većih problema nije bilo.
Zadovoljni su s brojem korisnika, a spremaju i nove projekte
– Imali smo tek manji ‘problem’ s Appleom, koji je
odbio našu aplikaciju. Ipak, uvidjeli smo da je došlo
do pogreške i nakon naše brze intervencije problem je
ubrzo bio riješen, otkrio je maturant
Tehničke škole Ruđera Boškovića.
Točan broj korisnika s javnosti još ne mogu podijeliti,
no otkrili su kako su zadovoljni dosadašnjim brojem
preuzimanja. Budući da su ovako brzi i kreativni,
spremaju nove projekte o kojima intenzivno razmišljaju
i o kojima ćemo uskoro znati više.