Pretraga

Braća iz Zagreba osmilila zaraznu igru za iOS i Android

A- A+

Ilija Perić (17) i Marko Perić (20) izradili su ‘Ice

Drift Adventures’, interaktivnu igru za iOS i Android.

Bez obzira što predznanje u kreiranju takvog nečeg nisu

imali, dokazali su da je i u takvom slučaju moguće

postići odličan rezultat.

Novu zanimljivu igru za mobilne telefone kreirala su

mlada braća iz Zagreba, Ilija i Marko Perić. Cilj im je

bio izraditi igru za sve generacije, a za to im je uz

obveze u školi i na fakultetu trebalo tek tri mjeseca.

Zanimljivo je i da prethodno predznanje o izradi igara

za pametne telefone nisu imali, no uz trud i

kreativnost to im nije predstavljalo problem.

Izdvojeni članak

Pobjednik Ideje godine: ‘Provjerio sam sve i s pravne strane jer planiram patentirati aplikaciju’

Interesantna igra s brojnim preprekama

‘Ice Drift Adventures’ ima sve faktore koji je čine

interesantnom za igranje. Cilj je igre savladati led,

brojne prepreke te proći svaki nivo u što je manje

poteza moguće. Neke od prepreka su lavina, statični

objekti, pomični objekti, bombe, gravitacijsko polje,

rakete i slično. S napredovanjem korisnika, igra

postaje sve zahtjevnija, pa igrači trebaju i logički

razmišljati kako bi dobili tri zvjezdice. Osim što će

korisnicima biti dostupni osnovni leveli, kroz razne

igre preko društvenih mreža biti će podjeljeni kodovi

za tajne levele kojima korisnik može pristupiti

unošenjem koda u aplikaciju.

Aplikacija se sastoji od besplatna 32 nivoa, a uz

kupovinu od 1.99 dolara (11,9 kn) korisnik dobiva dodatnih

40+ razina. Aplikacija je dostupna za sve Android i iOS

uređaje, a igra se prilagođava svim vrstama ekrana

(tableti, smartphone…)

Nisu imali znanja o kreiranju igara, no sve su naučili na internetu

Ilija nam je kazao kako u trenutku kada su odlučili izraditi

igricu nisu znali ništa vezano za kreiranje igara, no

to su shvatili kao izazov. Kako tvrdi, sve se može

naučiti na internetu.

Izdvojeni članak

Pobjednici Slagalice 2014. oduševili žiri, a srednjoškolci tvrde da je ovo odlična prilika da ih netko zamijeti

– Potrebno se dobro informirati. Najbolje je krenuti od

papira i klasičnih skica. Nakon toga proučiti koji su

programi najbolji i kojom tehnikom je najbolje raditi.

Zatim, morali smo sve licence nabaviti i pripremiti se

za lansiranje aplikacije, a tu je bilo i priprema za

medije. Uz pomoć interneta svaki problem je rješiv samo

se mora biti dovoljno uporan i ponekad uzeti pauzu od

izrade kako se ne bi preopteretili s izradom igre,

objasnio je Ilija.

Najviše zabave im je pružilo kreiranje novih razina te

osmišljavanje prepreka, a većih problema nije bilo.

Zadovoljni su s brojem korisnika, a spremaju i nove projekte

– Imali smo tek manji ‘problem’ s Appleom, koji je

odbio našu aplikaciju. Ipak, uvidjeli smo da je došlo

do pogreške i nakon naše brze intervencije problem je

ubrzo bio riješen, otkrio je maturant

Tehničke škole Ruđera Boškovića.

Točan broj korisnika s javnosti još ne mogu podijeliti,

no otkrili su kako su zadovoljni dosadašnjim brojem

preuzimanja. Budući da su ovako brzi i kreativni,

spremaju nove projekte o kojima intenzivno razmišljaju

i o kojima ćemo uskoro znati više.