Popularna franšiza videoigara Call of Duty masovno gubi igrače. Naime, prema najnovijim podacima, COD je za godinu dana izgubio trećinu svih korisnika, odnosno njih 50 milijuna.
Prema podacima koje je objavila tvrtka koja stoji iza Call of Duty franšize igara, Activision, broj igrača ove popularne igre naglo se smanjio tijekom prošle godine.
Naime, franšiza igara koja je prije svega godinu dana dosegla 150 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, izgubila je oko 50 milijuna igrača. Dakle, Call of Duty sada ima 100 milijuna aktivnih korisnika, što nije mali broj, ali riječ je svakako o velikom padu koji nešto govori.
Activision pripisuje ovaj pad igrača razočaravajućoj prodaji Vanguarda, najnovijeg nastavka Call of Dutyja. Također, spominju i ‘manji angažman’ u besplatnom Warzoneu, koji je od svog izlaska 2020. godine bio zaslužan za dobar dio korisnika.
Pad popularnosti Warzonea neće iznenaditi prosječne igrače, koji, ruku na srce, znaju da je prošla godina bila vrlo razočaravajuća za tu igru. Ažuriranja su, naime, bila pomalo dosadna i puna problema, a o hrpetini cheatera ne treba ni govoriti.
U svakom slučaju, Activision se nada da će nadolazeći nastavak Call of Dutyja vratiti igrače, a ne smije se zaboraviti ni Warzone 2, koji bi trebao ugledati svjetlo dana već sljedeće godine.