Unatoč činjenici da najpopularnija društvena mreža ima 1,23 milijardi korisnika, proslava desetog rođendana odvit će se bez prevelike pompe. – Kao i svake godine imat ćemo internu proslavu u petak poslijepodne, najavio je glasnogovornik ove kalifornijske tvrtke. Sve je počelo kada je u siječnju 2004. u studentskoj sobi na Sveučilištu Harvard, Mark Zuckerberg, zajedno s cimerom Dustinom Moskovitzem osmislio mrežu na kojoj bi se ljudi međusobno družili, dopisivali i razmijenjivali fotografije. Za samo par dana, Facebook je dosegnuo 50 tisuća korisnika. Procjenjuje se da ova mreža sada vrijedi preko 150 milijardi dolara.
Facebook danas obilježava desetu obljetnicu postojanja. Sve je počelo u studentskoj sobi harvardskog sveučilišta gdje je Mark Zuckerberg zajedno s cimerom Dustinom Moskovitzem pokrenuo stranicu na kojoj bi se ljudi dopisivali, družili i razmijenjivali fotografije. Nakon samo par dana Facebook je imao 50 tisuća korisnika, a sada je oko 1,23 milijardi ‘fejsbukovaca’. Procjenjuje se da ova društvena mreža sada vrijedi više od 150 milijardi dolara.
Zuckerberg najmlađi milijarder
Prvi čovjek Facebooka i računalni programer Mark Zuckerberg je postao jednim od najmlađih milijardera na svijetu, s bogatstvom od 30 milijardi dolara, na koliko je njegovu ‘težinu’ prošli tjedan procijenila tvrtka Wealth-X.
No, najpopularnija društvena mreža, često se nalazi na udaru kritika, osobito zbog polemika da koristi privatne podatke o korisnicima u marketinške i ine svrhe.
Prošle je godine prvi čovjek Facebooka, morao korisnicima objasniti kako su njihovi podaci korišteni od strane američkih tajnih službi.
Korisnici se mrze naći na fotografijama bez da prethodno pristanu na to
Američki institut Pew je proveo istraživanje među američkim korisnicima Facebooka te se pokazalo da većina ispitanika mrzi kada otkriju da su neke fotografije na kojima su oni, objavljeni bez njihovog pristanka (36 posto).
U istom postotku (36) fejsbukovce nerviraju i osobe koje dijele puno informacija o sebi.
Spomenuto istraživanje je pokazalo i da gotovo polovica američkih korisnika (47 posto) koristi ovu društvenu mrežu, samo radi pregledavanja fotografija i videosnimki svojih prijatelja na Facebooku.
Samo 10 posto ih svakodnevno objavljuje statuse, a 44 posto posviđa jedanput na dan nečiji status ili iskomentira pojedini događaj (31 posto).