Pretraga

Dino i Sven su od snimanja videa napravili unosan biznis: Pokrenuli su jedinstvenu agenciju u Hrvatskoj

A- A+

Digitalni stručnjaci Dino Schatzl i Sven Hamzić u partnerstvu s IT tvrtkom CoreLine pokrenuli su NoCapp Studio, prvi UGC studio u Hrvatskoj i NoCapp, jedinstvenu uslugu na domaćem digitalnom tržištu koja značajno povećava online prodaju. Dino i Sven su alumni studenti Veleučilišta Edward Bernays na kojemu su studirali Upravljanje odnosima s javnošću, a stečeno znanje i vještine primijenili su pri osmišljavanju NoCapp-a.

Sven Hamzić i Dino Schatzl osnivači su prvog UGC studija u Hrvatskoj | Foto: NoCapp

Kroz NoCapp i NoCapp Studio, Sven Hamzić i Dino Schatzl nudit će izradu UGC i short form videosadržaja te jedinstveno digitalno rješenje uz koje je moguće implementirati kratki video, live chat i helpdesk na bilo koju web stranicu bez usporavanja. Ono što je Svenu i Dini zajedničko jest da su alumniji Veleučilišta Edward Bernays, na kojem su studirali Upravljanje odnosima s javnošću, a stečeno znanje i vještine primijenili su pri osmišljavanju softvera.

Dok su stvarali nove usluge razmišljali su o tome kako danas svi brendovi produciraju videosadržaj, koji pretežito objavljuju na društvenim mrežama, ali ono što je manje poznato jest da samo 30% posjetitelja web stranica na njih dolazi kroz društvene mreže što je veoma mali postotak s obzirom na visoku cijenu videoprodukcije. Stoga su osmislili način na koji će producirani videosadržaj doći do 100% posjetitelja, i to koristeći NoCapp.

‘Prošlo je vrijeme skupih i neefikasnih videa’

Nakon dovršavanja cijelog softvera kod nekih klijenata ubrzo se javila i potreba za produkcijom kratkih videa koji se mogu plasirati bilo gdje – na društvene mreže ili na sam NoCapp softver, pa je tako nastao i NoCapp Studio, agencija pod istim kišobranom koja je prva agencija u Hrvatskoj fokusirana na UGC i activation short form videosadržaj. Takva vrsta videosadržaja je puno dinamičnija, ostvaruje bolju stopu konverzije te je isplativija za klijente. Uz to, dobro funkcionira organski ili kroz oglase na bilo kojem kanalu kao što su TikTok, Facebook, Instagram ili YouTube Shorts.

– Prošlo je vrijeme skupih neefikasnih videa koje brendovi koriste za sve kanale. Danas korisnici imaju sve manje vremena, a ako im video nije zanimljiv u prvoj sekundi, odmah ga preskaču. Zato ćemo svim klijentima kroz NoCapp Studio nuditi video sadržaj koji funkcionira na svim platformama te na NoCapp softveru jer je napravljen tako da prati strategije zadržavanja pažnje kroz adresiranje sumnji krajnjih korisnika. Rezultati kod nekoliko klijenata već sad pokazuju da je naš proizvod povećao njihovu stopu konverzije i doveo do bolje prodaje, naglašava Dino Schatzl.

‘Živimo u eri videa’

Najveći klijent na kojem je NoCapp testirao svoj proizvod je Keindl Sport, a rezultati govore za sebe. Kroz četiri mjeseca čak 150 proizvoda imalo je implementiran NoCapp softver, te se tim proizvodima broj stavljanja u košaricu povećao za gotovo tri puta. Osim toga, za 110% se povećalo vrijeme provedeno na stranici, a sve to rezultiralo je i većom prodajom proizvoda.

– Budući da živimo u eri videa, cilj nam je da svakom klijentu pomognemo da postane video first brend. Danas više nije potrebno imati puno opreme za napraviti kvalitetan video, čak je i kontraproduktivno. Drago nam je da su neki to već prepoznali i da idu u smjeru izrade nativnih, realnih videa, a ne plastičnih videa koji nikome više nisu interesantni. Sretni smo što uz NoCapp i NoCapp Studio klijentima možemo pomoći da ostvare bolje poslovne rezultate, zaključuje Schatzl.

Više informacija o NoCappu dostupno je na web stranici NoCappa i NoCapp Studija.