Domaća tvrtka u Londonu predstavila ‘Netflix za obrazovanje’: Evo o čemu je riječ
Stemi marketplace, odnosno kako ga zovu iz STEMI-ja, ‘Netflix za obrazovanje’, predstavljen je na Bettu, najvećem sajmu edukacijskih tehnologija u Londonu. Riječ je, naime, o tehnološkom rješenju domaće tvrtke za stvaranje jedinstvenih obrazovnih iskustava u učionicama koje simuliraju rad u tehnološkim tvrtkama.
STEMI je na najvećem sajmu edukacijskih tehnologija Bett, u Londonu pred više od 30.000 posjetitelja, predstavio Stemi marketplace fokusiran na pripremu učenika u školama za poslove budućnost. Radi se o svojevrsnom ‘Netflixu za obrazovanje’, koji je zapravo proširenje za tvrtkinu edukacijsku platformu Stemi LAB.
Naime, Stemi LAB je tehnološke rješenje STEMI-ja za stvaranje jedinstvenih obrazovnih iskustava u učionicama koje simuliraju rad u tehnološkim tvrtkama. Stemi marketplace proširenjem, platforma se otvara drugim organizacijama koje razvijaju vlastite STEM programe, a među prvim korisnicima je američka tvrtka Milostone C, koja je već prebacila svojih devet programa na ‘Netflix za obrazovanje’.
– Otvaranjem platforme drugim organizacijama, STEMI radi novi evolucijski korak i postaje obrazovni Netflix. Ovime otvaramo nove izvore prihoda, širimo ponudu programa i sadržaja za škole te akceleriramo ulazak u nove škole i na nova tržišta. Sve to je popraćeno i izvrsnim poslovnim rezultatima gdje smo nastavili rasti više od 100 posto u usporedbi na prethodnu godinu, a u Hrvatskoj smo prisutni u 20 posto škola, rekao je direktor STEM-ija, Marin Trošelj.
Stemi marketplace sada pokriva glavna tehnološka područja na kojima se bazira moderna industrija: robotika, internet stvari, umjetna inteligencije, znanost o podacima, dronovi, zrakoplovstvo, razvoj web i mobilnih aplikacija. prednost STEMI-ja je da može ponuditi personalizirana rješenja za škole, ovisno o tehničkim vještinama ili kompetencijama koje žele razvijati kod svojih učenika.
Dodatne informacije o edukacijskoj platformi, dostupne su ovdje.