Dugo iščekivani film ostvario otvaranje godine u hrvatskim kinima: U prvom tjednu ga pogledalo preko 62.000 ljudi
Dugo iščekivani blockbuster Bohemian Rhapsody, o kontroverznom frontmenu grupe Queen Freddieju Mercuryju, pogledalo je već u prvom tjednu prikazivanja u Hrvatskoj 62.278 gledatelja. To je najbolje kino otvaranje u 2018. godini.
Film nazvan po jednoj od najznačajnijih pjesama Queena, priča o legendardnom bendu i njihovoj ikoni Freddieju Mercuryju odnosno čovjeku koji je vjerovao u sebe i svoju glazbu kad to nitko drugi nije, prkoseći svim stereotipima i kršeći sva pravila kako bi postao jedna od najvećih glazbenih ikona svih vremena.
Freddie je rođen 1946. godine u Zanzibaru pod imenom Farrokh Bulsara. U Veliku Britaniju je došao s 18 godina gdje je pohađao fakultet za umjetnost i grafički dizajn. Tamo je upoznao Rogera Taylora i Briana Maya koji su zajedno svirali u sastavu Smile. Ubrzo im se pridružuje i Freddie i tako je 1970. godine osnovan jedan od najpoznatijih svjetskih bendova – Queen. Ostalo je povijest. S glasom nevjerojatnog opsega od čak četiri oktave, bio je jedan od najboljih vokala na tadašnjoj glazbenoj sceni, a još i danas se smatra jednim od najvećih vokala u glazbenoj povijesti.
U filmu Freddiea igra Rami Malek, mladi američki glumac koji nije rođen u Africi poput frontmena Queena, ali ima egipatsko podrijetlo i veoma sliči Freddieu, što veoma utječe na autentičnost utjelovljenog junaka.
U ostalim naslovnim ulogama su Gwilym Lee, koji igra ulogu gitarista Briana Maya, Ben Hardy je u ulozi bubnjara Rogera Taylora, a Joseph Mazzello nastupa kao basist John Deacon. Mary Austin, ženu za koju je Freddie tvrdio da je ljubav njegovog života igra Lucy Boynton, a u filmu se pojavljuje i Mike Myers.
Inače uz veliki raspon glasa, Freddija su karakterizirali jedinstvena karizma, odnos s publikom te senzacionalni nastupi, što ovu nikad prežaljenu pop-rock ikonu svrstava među najbolje zabavljače svih vremena. O utjecaju Queena najbolje svjedoče njihove pjesme, koje su se trajno urezale u pop kulturu i umjetnost, ali i propagandni program te velike sportske završnice, koje su gotovo nezamislive bez We are the champions.
Koliko se film Bohemian Rhapsody iščekivao pokazuje i potonji trailer, koji je samo na YouTubeu pregledan gotovo 18 milijun puta.