Pretraga

Facebook će uskoro postati jako iritantan

A- A+

Facebook Inc. trenutno testira videa koji će se automatski prikazivati na mobilnim verzijama društvene mreže, a sve kako bi socijalni medij od 1,15 milijardi korisnika pretvorio unosno mjesto za video reklame.

Iako je na samim počecima Facebooka Mark Zuckerberg isti zamišljao kao ‘cool mrežu bez reklama’, čini se da je u proteklih nekoliko godina promijenio mišljenje. Reklame se već dugo nalaze na News feedu ove društvene mreže, no sada kompanije ide još i dalje. Trenutno testira videa koji će se automatski pokretati na mobilnim verzijama ovog servisa, piše Reuters.

Izdvojeni članak

Facebook će stvarati bazu fotografija svojih korisnika

Planiraju privuči oglašivače

Kad se pojavi, video neće imati zvuka, no nakon što kliknete, krenut će i audio sekvenca, nalazi se na službenom blogu tvrtke. Za vrijeme testiranja samo će videi postavljeni od strane individualnih korisnika, celebritija i muzičara biti na auto-play funkciji. Ipak, razmišljat će se o tome kako bi ova novina u budućnosti mogla privući oglašivače.

Priča se kako Facebook planira istima naplatiti od jednog do 2,4 milijuna dolara za auto-play video od 15 sekundi na njihovoj društvenoj mreži.

Izdvojeni članak

Istraživanje dokazalo: Facebook uništava veze

Na mobilnim verzijama društvene mreže

Ovakvi video uratci radit će na mobilnim aplikacijama Facebooka na pametnim telefonima Android i Apple. Pokretanje videa ipak neće toliko trošiti bateriju, a korisnici će moći stopirati video kada ‘proskrolaju’ niže u newsfeedu. Također, imat će opciju isključivanja auto-play svojstva.