Pretraga

Facebook i u kinu?

A- A+

Čini se kako će kino najave u kojima vas mole da ugasite mobitel prije filma biti stvar prošlosti. Naime, prema istraživanju The Hollywood Reportera, više od pola ispitanika u dobi od 18 do 35 godina smatraju da društvene mreže u kinima pojačavaju dojam za vrijeme gledanja filma. Prema tom istraživanju, kina koja bi dozvolila korištenje društvenih mreža za vrijeme gledanja filma bila bi dominantno posjećena. 

U istraživanju je sudjelovalo 750 ljudi u dobi između 18 i 49 godina, a čak njih 88% posto smatra društvene mreže oblikom zabave, a 80% ljudi koristi Facebook dok gleda televiziju. Ovo istraživanje potvrdilo je sve veću važnost društvenih mreža, koje su ključni izvor prenošenja infomracija za sve ostale medije. Svaka treća osoba koja je sudjelovala u istraživanju odlazi u kino gledati film čiju je najavu vidjela na nekoj od društvenih mreža. Takve brojke još su veće kad je u pitanju televizija, prenosi net.hr.