Pretraga

Facebook ima novu ikonu: Dolazi do najveće promjene do sada koja će oduševiti mnoge korisnike

A- A+

Facebook naslovnica se dijeli na home i feeds. Prva će kartica imati hrpu predloženog sadržaja i videa, a druga će vam omogućiti da filtrirate točno ono što želite vidjeti. Na taj način svi će biti zadovoljni, okvirna je to ideja Marka Zuckerberga, vlasnika tvrtke Meta koja ima Facebook, Instagram i Whatsapp. Provjerili smo kako će izgledati.

facebook nove značajke

Foto: Meta

Facebook naslovnica više neće izgledati kao prije. Zapravo, za one koji ne obraćaju pažnju, barem djelomično hoće. No, ako ste onaj tip ljudi koji želi točno određeni sadržaj od uskog kruga ljudi i stranica koje voli ili pak samo provjeriti što su danas radili vaši prijatelji, ova promjena vam dolazi kao naručena.

Moći ćete filtrirati objave

Facebook, naime, dobiva novu ikonu, i to za – feeds karticu. Pri dnu gdje vam se inače nalaze razne kartice, od naslovnice, vaših grupa, datinga – ako to imate uključeno – pa sve do vašeg profila. U sredini se velikom dijelu korisnika pojavila nova, feeds kartica. Novi je to prostor na Facebooku gdje ćete moći filtrirati objave, od vaših omiljenih korisnika, što su prijatelji radili po kronološkom redu, što se događa u grupama, a što objavljuju stranice koje pratite. Mark Zuckerberg, vlasnik tvrtke Meta koja ima Facebook, kaže da će ovako omogućiti korisnicima veću kontrolu nad sadržajem koji vide na Facebooku.

– Razumijemo da želite više opcija kad je u pitanje sortiranje i sadržaj. Nekad točno znate što tražite, recimo najnovije objave iz vaših grupa, ili želite naći novi, zanimljivi sadržaj, navode iz tvrtke Meta.

Posljednjih nekoliko dana, napomenimo još jednom, korisnici diljem svijeta u svojoj su Facebook aplikaciji dobili karticu feeds. Kako to izgleda pogledajte u snimkama zaslona ispod.

facebook aplikacija

Foto: Facebook screenshot

Više predloženog sadržaja

Paralelno s novom feeds karticom, home, odnosno naslovnica, ona prva kartica koja se otvori kad pokrenete Facebook aplikaciju, postaje mjesto istraživanja novog sadržaja i kreatora. To znači da će vam se na naslovnici pokazivati sve više preporučenog sadržaja, dok će feeds kartica biti mjesto na kojem ćete vi imati kontrolu nad sadržajem koji vidite. Preporučene objave neće se pojavljivati unutar feeds kartice.

Nova značajka je i da ćete unutar home kartice moći i sami na Facebooku napraviti reel, video koji se inače na toj aplikaciji pokazivao s Instagrama, i to specifično od onih kreatora koji su to odabrali kada su objavljivali na svojem Instagram profilu. Home će također nuditi personalizirano iskustvo, ističu iz tvrtke Meta, budući da će se sadržaj slagati i predlagati vama upravo na temelju vaših interesa, a sve na temelju sustava strojnog učenja.