Pretraga

Facebook i Instagram uveli nove opcije: Idealne su za osobe koje društvene mreže ometaju tijekom učenja

A- A+

Red knjige, red Facebooka pa Instagrama i tako u krug – ovakve situacije nisu nepoznanica brojnim učenicima i studentima. No, Facebook kaže kako želi da bolje kontrolirate vrijeme provedeno na njihovim društvenim mrežama pa su za sve ovisnike o ‘scrollanju’ uveli dva nova alata koja bi vam trebala pomoći.

Foto: srednja.hr

– Danas najavljujemo nove alate koji će pomoći korisnicima u kontroliranju vremena koje provode na Facebooku i Instagramu: ploču aktivnosti, dnevni podsjetnik i novi način ograničavanja obavijesti. Ovi alati razvijeni su u suradnji sa stručnjacima za mentalno zdravlje i akademicima, a temeljem naših istraživanja i povratnih informacija korisnika. Želimo da vrijeme provedeno na Facebooku i Instagramu bude ciljano, pozitivno i inspirativno. Nadamo se da će ovi alati ljudima pružiti mogućnost bolje kontrole vremena kojeg provode na našim platformama, kao i potaknuti razgovor između roditelja i tinejdžera oko ispravnih online navika, poruka je koja dolazi iz kompanije Marka Zuckerberga.

Izdvojeni članak

WhatsApp uveo značajku idealnu za sve kojima preko praznika nedostaju frendovi: Evo kako se koristi

Jedan od alata je mjerač vremena kojeg ste proveli na Instagramu i Facebooku. Na Instagramu se taj alat otvara dodirom na ‘Your Activity’, a na Facebooku dodirom opcije ‘Your Time on Facebook’. U oba slučaja otvara se ploča koja prikazuje prosječno vrijeme provedeno na aplikaciji na vašem mobilnom uređaju. Uz to, možete postaviti i ‘alarm’ s vremenom kojega želite provesti na društvenoj mreži. Nakon što to vrijeme istekne, bivate obaviješteni.

Druga opcija, izrazito korisna onima koje notifikacije s Instagrama i Facebooka ometaju u poslu ili učenju, odnosi se na kratkotrajno gašenje obavijesti za vrijeme obavljanja druge radnje. Za aktivaciju opcije potrebno je dodirnuti ‘Notification Settings’ gdje se nudi podopcija ‘Mute Push Notifications’. Tu je moguće odabrati vrijeme unutar kojega ne želite primati obavijesti i samo se fokusirati na, primjerice, učenje.

– Naša je odgovornost osvijestiti korisnika koliko vremena provodi na našim platformama, kako bi bolje upravljali vlastitim iskustvom, zaključuju iz Facebooka.

Ove opcije već su dostupne korisnicima u SAD-u, a uskoro dolaze i u Hrvatsku.