Facebook i Instagram više nisu u modi: Stigla nova društvena mreža na kojoj ‘influenceri’ masovno otvaraju profile
U posljednje vrijeme korisnici Facebooka, Instagrama i Snapchata sve glasnije izražavaju nezadovoljstvo funkcionalnošću tri najpopularnije društvene mreže. No, pronašli su zamjenu koja obuhvaća sve ono što nude i to bez reklama. Društvena mreža za kojom su svi ovih dana pomahnitali naziva se Vero (tal. ‘istina’), a načelno promiče sve ono što njeno ime sadrži – iskrenost, otvorenost i autentičnost.
Slavne osobe, ali i drugi ljubitelji društvenih mreža ovih dana pomahnitali su za takozvanim ‘novim Instagramom’ – Verom. Putem mreže Vero korisnici sa svojim poznanicima, prijateljima, bliskim prijateljima ili pratiteljima mogu dijeliti različite sadržaje: od linkova, glazbe koju slušaju, preporuka za knjigu ili film, fotografije i slično. Cilj pokretača mreže bio je učiniti dijeljenje takvih sadržaja jednostavnijim to s odabranim krugom ljudi, kako bi korisnici lakše kontrolirali tko vidi njihove objave. Putem aplikacije moguće je i kupovati stvari i to bez da ju napuštate. Ono u čemu mnogi vide prednost nad Instagramom i Facebook jest da Vero ne sadrži reklame i nema algoritama, a objave se prikazuju kronološki.
– Shvatili smo da ovime nismo stvorili samo novu društvenu mrežu već i omogućili prostor da budete društveni online, poručuju iz kompanije čija aplikacija sadrži i chat putem kojega korisnici mogu izmjenjivati instant-poruke.
Ova aplikacija zapravo je osmišljena još pred tri godine, no zbog nezadovoljstva promjenama na Snapchatu, Facebookom i Instagramom, korisnicima je tek nedavno postala zanimljiva. No, posljednjih dana Vero je pokazao svoje manjkavosti. Naime, nakon što su ju brojni preuzeli i kreirali svoje profile, aplikacija se jednostavno počela zamrzavati i padati. Čak i kada su se uspjeli prijaviti na profil, korisnici nisu mogli objavljivati sadržaj.
– Zbog povećanog prometa došlo je do povremenih tehničkih poteškoća. Problem pokušavamo ukloniti u najkraćem mogućem roku, poručili su iz Vera putem Twittera.
Na dodatne poteškoće naišli su i umjetnici, jer ih uvjeti korištenja obavezuju da kompaniji predaju prava za korištenje sadržaja.
Vero je pokrenuo Ayman Hariri, milijunaš, biznismen i sin bivšeg premijera Libanona Rafika Haririja, a kako je otkrio, aplikaciju je odlučio pokrenuti zbog nezadovoljstva brojnošću reklama na Facebooku i Instagramu. Iskrenost, otvorenost, provokativnost, opsesivnost i autentičnost, poručuju iz kompanije, ono su što možete izraziti na novoj društvenoj mreži čije ime u prijevodu znači ‘istina’.