Facebook se drastično mijenja: Pogledajte kako će izgledati nova naslovnica
Na najpopularniju društvenu mrežu koju koristi preko 2,3 milijarde ljudi, Facebook, stižu možda najveće izmjene u njenoj povijesti. Najavio ih je sam pokretač te mreže, Mark Zuckerberg, na godišnjoj Facebookovoj F8 konferenciji.
Jedna od najznačajnijih izmjena koje stižu na Facebook odnosi se na njegov dizajn. Prepoznatljiva plava boja odlazi u povijest, a mobilna aplikacija bit će pretežito bijele boje. Osim toga, mijenja se i logo mreže koji više neće biti kvadratnog, nego kružnog oblika. Redizajn će na iOS i Android uređajima postati dostupan uskoro, kažu iz Facebooka. Rade i na redizajnu naslovnice za desktop verziju, ali on bi trebao postati dostupan tek za nekoliko mjeseci.
Iz kompanije žele da se korisnici više fokusiraju na grupe pa će one imati istaknutiji položaj na naslovnici. Osim toga, uvodi se i alat pomoću kojeg će korisnici jednostavnije otkrivati grupe koje su u skladu s njihovim interesima.
Na Facebooku postaje dostupna i značajka ‘Meet New Friends’ koja bi korisnicima trebala olakšati spajanje sa strancima s kojima dijele slične interese ili imaju zajedničke poznanike u stvarnom svijetu (rade za istog poslodavca, idu u istu školu i slično). Uz to, najavljena je i nova opcija ‘Secret Crush’, a koja funkcionira slično kao i neke druge aplikacije za spajanje ljudi. Konkretno, moći ćete označiti osobu među svojim prijateljima koja vam se sviđa i to će biti tajno, osim ako ta ista osoba ne označi da se i vi njoj sviđate. Nakon toga vas Facebook spaja.
Promjene stižu i u Messenger. Mobilna aplikacija bi trebala zauzimati manje prostora, oko 30MB, a još ove godine stiže i Messenger za desktop verziju na računalima s inačicom operacijskog sustava Windows 10 i MacOS.
Naravno, i ovoga je puta Zuckerberg obećao kako će u kompaniji pojačati mjere sigurnosti i staviti fokus na privatnost svojih korisnika.