Facebook ukida jednu opciju, i to sve kako bi se fokusirali na – reels
Facebook gasi kupnju uživo, svoju livestream značajku koja je kreatorima omogućavala da emitiraju sadržaj i prodaju proizvode publici. Razlog tome je, kako kažu iz Facebooka, prebacivanje fokusa na Reels, njihovu svojevrsnu kopiju TikToka.
Meta, tvrtka koja stoji iza Facebooka, silno želi progurati Reels među korisnike, što upravo dokazuje i njihova najnovija odluka. Naime, Facebook gasi svoju kupnju uživo, svoju livestream značajku koja je kreatorima omogućavala emitiranje sadržaja i prodavanje proizvoda publici, a sve u svrhu kako bi se više mogli fokusirati na Reels.
– Budući da se navike potrošača prebacuju na kratke video forme, mi prebacujemo fokus na Reels na Facebooku i Instagramu, Metin video proizvod kratke forme, priopćili su iz Facebooka za The Verge.
Inače, značajka kupnje uživo prvi je puta predstavljena 2018. godine u Tajlandu, kako bi se kreatorima omogućio još jedan izvor prihoda na Facebooku. Utjecajne osobe su tako mogle prodavati proizvode iz vlastite trgovine ili od poslovnih partnera te tako zaraditi koju kunu više.
Facebook je, podsjetimo, tu značajku proširio 2020. godine, no ona je zaživjela samo u Kini, stoga ju vjerojatno nikada niste ni primijetili. Štoviše, TikTok ima svoju inačicu kupnje uživo koja je trebala stići na globalno tržište, no od toga se odustalo upravo zbog toga što ju nitko nije koristio.