Pretraga

Facebook uvodi značajku koja već postoji na Instagramu: Jednima je iritantna, drugi je stalno koriste

A- A+

Meta, kompanija u čijem je vlasništvu Facebooka, Instagram i WhatsApp, najavila je kako u 150 zemalja svijeta na Facebook uvodi novu značajku – Reels. Riječ je o videima kraćeg trajanja kakvi već postoje na Instagramu i koji su odgovor kompanije na rastuću popularnost TikToka među mlađom publikom.

Foto: Unsplash

Reels je video format koji je nedavno pokrenut na Instagramu, a funkcionira tako da korisnici obično snimaju videe u čijoj se pozadini nalazi već postojeći zvuk koji je postao trend ili jednostavno prate neke druge trendove i izazove drugih korisnika. Ili, primjerice, youtuberi u Reels postavljaju skraćene verzije videa koje prikazuju na svome YouTube kanalu.

Odgovor na popularnost TikToka

Najčešće se u Reelsima zapravo nalaze videozapisi s TikToka, konkurentske društvene mreže zbog kojih je kompanija Meta i pokrenula ovaj format. Meta sada uvodi Reels i na Facebook, nakon testnog razdoblja ova značajka stiže korisnicima u 150 zemalja svijeta, priopćeno je iz kompanije Meta.

– Polovica vremena provedenog na Facebooku i Instagramu utrošena je na gledanje videa, a Reels je naš najbrže rastući format. Fokusirani smo na to da Reels postane najbolji način na koji kreatori mogu postati vidljivi, povezati se s publikom te zaraditi novac. Želimo ljudima olakšati pronalazak i dijeljenje relevantnog i zabavnog sadržaja, priopćeno je iz Mete.

Pokrenut je i tzv. Reels Play bonus program u kojemu kreatori najpopularnijih Reelsa mjesečno mogu zaraditi i do 35.000 dolara. I takvu praksu već ima TikTok.

Izdvojeni članak
tiktok

TikTok upravo testira novu značajku: Ako je uvedu, sadržaj bi vam lakše mogao postati viralan

Facebook će Reels ‘gurati’ svugdje

Oni koji će snimati Reelse imat će pristup nekim novim opcijama. Prva je remix, odnosno Reel koji korisnik snimi uz već postojeći, nešto kao odgovor ili reakcija na već snimljeni, javno dostupni Reel. Dostupna će biti i opcija snimanja Reelsa koji su dugi 60 sekundi, a korisnici će moći i snimiti Reel koji će spremiti u draft pa ga kasnije objaviti. U idućim mjesecima korisnici Facebooka Reelse će moći vidjeti posvuda – u Storyju, u rubrici Watch, na vrhu naslovnice te kao sugestije između objava na naslovnici.

Dakle, Meta će, kao i u slučaju Instagrama i na Facebooku u prvi plan ‘gurati’ upravo ovakav sadržaj, sve kako bi odgovorila na rastuću popularnost TikToka i privukla mlađe korisnike koje gubi brzinom munje.