Studentici Anni Hill cilj je bio pokazati kako naslovnice
modnih magazina potiču zablude kod mladih djevojaka i
stvaraju u njima nerealna očekivanja što se tiče vlastitog
izgleda. Kako bi im dokazali da one nisu mnogo ljepše od
njih samih, stvorila je ‘Photoshop kampanju’.
Studentica Anna Hill čvrsto je odlučila ismijati reklame i naslovnice magazina koje nas svakodnevno gledaju s polica te pokrenula projekt ‘Beauty is Only Pixel Deep’ (Ljepote je udaljena samo jedan piksel) kako bi spriječila daljnje stvaranje zabluda kod djevojaka i kreiranje nerealnih očekivanja od sebe i vlastitog izgleda.
Galerija 4 Fotografija
Otvori– Namjera mi je bila stvoriti parodiju na reklame koje su
pretjerano fotošopirane. Toliko manipuliraju fotografijama
da bi bilo bolje da reklamiraju Photoshop nego proizvode
koje zapravo žele prodati, rekla je studentica za Huffington
Post.
Anna je Photoshop počela koristiti već s 14 godina, zbog
čega sada tvrdi da je toliko vješta da odmah može otkriti
manipuliranje fotografijama.
– Mislim da ljude svakodnevno valja podsjećati da svi ti
predivni modeli nisu stvarni. Bez šminke i Photoshopa ne
izgledaju puno bolje od nas, rekla je Hill te dodala kako je
vrlo lako izgubiti kompas i promijenjene fotografije početi
doživljavati kao stvarne. Ona želi da svi znaju kako reklame
zapravo izvrću percepciju stvarnosti.