Pretraga

[Glas gimnazijalca] ‘Većina učenika pravi ‘slona od muhe’. Profesori će pomoći ako ih pitate, na internetu postoji hrpa videa’

A- A+

Već je peti tjedan nastave na daljinu i s obzirom na neizvjesnu epidemiološku situaciju škole ostaju zatvorene sve dok se ta odluka ne opozove. Iako mnogi učenici ističu kako su se njihove obveze u ovom periodu značajno povećale i nerijetko govore da su za računalima ‘od jutra do mraka’, na redakcijsku adresu stiglo nam je pismo učenika koji ima potpuno drugačije iskustvo. Mišljenja je da većina učenika pretjeruje te ističe kako on sada ima i manje obaveza nego u klasičnoj nastavi te kaže kako su njegovi profesori uvijek spremni pomoći. Pismo gimnazijalca iz Zagreba čiji su podaci poznati redakciji u nastavku prenosimo u cijelosti.

Foto: Pixabay

Idem u 2. razred jedne malo teže gimnazije u Zagrebu, također se naravno nalazim u situaciji online nastave. Evo pišem Vam i ja jedno pismo, malo drugačijeg mišljenja nego ova do sada. Nadam se da će te ga objaviti!

Gledam komentare učenika, samo da se zna i ja sam u istoj situaciji. Idem u 2. razred gimnazije i mogu reći da većina učenika pravi „slona od muhe“. Htio bi reći da situacija uopće nije tako loša, čak naprotiv ja sam jako zadovoljan ovom online nastavom. Profesori se trude pomoći, ako vi to želite. Kod mene u razredu nitko ne kuži novo gradivo iz npr. fizike, a znate koliko je njih pitalo profesoricu da pojasni gradivo (osim mene). Nitko! E to je problem, mislim da mi od 7. razreda bi sigurno trebali biti samostalni i pitati profesora da nam objasni ili doći na neki način do odgovora. To u današnje vrijeme nije teško. Na internetu postoji hrpu videa objašnjenja lekcija iz prirodoslovnih predmeta i matematike (npr. Toni Milun).

Izdvojeni članak

[Glas učenika] ‘Niti jedan naš profesor iz zahtjevnijih predmeta nije priložio video u kojem objašnjava gradivo’

Neki učenici tvrde da online nastava traje od jutra do večeri. To uopće nije istina. Rokovi su (trebali bi) postavljeni do sljedećeg sata. Npr. ako imaš u povijest u ponedjeljak i srijedu, rok za zadatak dobiven u ponedjeljak je u srijedu. Evo iz mojeg primjera (2. razred gimnazije), imao sam po danu najviše pet zadataka, pet zadataka?? To nije ništa, u školi bi bio sedam sati i još bi onda doma morao napisati zadaće i učiti za ostale predmete. Ako im je teško pet sati raditi zadaće, kako oni misle raditi posao jednoga dana? Budimo realni najmanje 50% zadaća i kvizove možete i prepisati, ne kažem da je to dobro, ali je realno. Koga god pitam iz drugih škola (i osnovne i srednje), svima je super i imaju puno više slobodnog vremena.

Kod mene su svi profesori odlični i kad god ih nešto pitam odgovore mi i pojasne mi, neki profesori čak znaju snimiti i video. Mislim da u svim školama se može naći takvih profesora, samo je problem u tom što ih ne pitaju ništa učenici, a žale se kako ne razumiju gradivo.

Po mome, jedino tko je u problemu i tko se može žaliti su maturanti. Mislim da se online nastava kod njih trebala definitivno drugačije organizirati.

Dosta su kontradiktorni komentari, govori se stalno kako profesori ništa ne rade, samo dijele zadatke na satu i ne objašnjavaju gradivo dobro. Ja se onda pitam zašto se ti učenici sada žale što uče online kada se na nastavi ionako ništa ne radi?

Glavnu poruku koju bi istaknuo je da treba biti samostalan i naći odgovor. Ne može sve biti servirano na pladnju, ima sigurno negdje odgovor na pitanje.


Sa svojim pismom možete nam se javiti preko naših društvenih mreža, Facebooka, Instagrama ili možete direktno na mail [email protected] poslati svoju priču. Rado ćemo ju pročitati i podijeliti s našim čitateljima!