Google nakon interne analize odlučilo: Brisat će tisuće korisničkih računa, evo po kojem kriteriju
Tehnološki gigant Google nakon provedene interne analize je odlučio – brisat će tisuće korisničkih računa. Mailovi, Youtube videi, datoteke na Drive oblaku, sve biste mogli izgubiti. Neće to biti nasumično brisanje, valja naglasiti, već će svi neaktivni računi u koje se korisnici nisu prijavljivali posljednje dvije godine biti na meti. Odluka je to koju su donijeli prvenstveno zbog sigurnosti svojih korisnika i usluga.
Google je najavio potez koji će vam možda zvučati radikalno, ali zapravo ima jako puno smisla. Svi koji imaju Google mail adrese, Youtube ili Google Drive profile a u svoj se korisnički račun nisu prijavili u zadnje dvije godine, na meti su odstrela. Njihovi će profili biti izbrisani.
‘Ljudi žene sigurne proizvode i usluge’
Dio je to novih pravila za neaktivne račune. Prema ranije utvrđenim pravilima koja su bila na snazi od 2020. godine, podcrtava Verge, Google je zadržavao pravo da izbriše podatke pohranjene na nekim njihovim platformama koje korisnici nisu ‘dirali’ posljednje dvije godine.
No, sada su ta pravila još dodatno postrožena pa bi cijeli profili neaktivnih korisnika mogli preko noći nestati. Razvidno je to iz bloga koji je napisala Ruth Kricheli, produkt menadžerica u tvrtki Google.
– Ljudi žele da sigurne online proizvode i usluge. Zbog toga smo investirali u tehnologiju i alate koji štite naše korisnike od sigurnosnih prijetnji, kao što su spam, phishing prevare i upadanje u korisničke račune, piše Kircheli u svojem blogu.
Proveli su internu analizu
Google je proveo internu analizu koja je pokazala da je deset puta manja šansa da ‘napušteni’ korisnički računi imaju postavljenu dvostruku provjeru. To, drugim riječima, znači da su osjetljiviji na hakerske napade, spam i maliciozni sadržaj.
Ova pravila odnose se samo na osobe Google račune i neće utjecati na profile organizacija i škola. Oni ne moraju brinuti za to hoće li se u dvije godine ulogirati u svoj profil. Kako je objasnila Ruth Kricheli iz tvrtke Google, ova pravila u skladu su s već postojećim pravilima o zadržavanju korisničkih informacija.