Prvi dan u travnju svake godine obilježe brojne šale, no Google je jučerašnjom objavom po svemu sudeći malo pretjerao. Naime, kompanija je najavila kako gasi YouTube, što se pokazalo kao loš PR potez. Brojni korisnici Googlea kao i društvenih mreže izrazili su svoje nezadovoljstvo te ih je ova vijest posjetila na činjenicu da kompanija doista gasi Google Reader. Iako spomenuti servis koriste milijuni, on od srpnja više neće biti dostupan.
Google je ovogodišnjoj prvotravanjskom šalom razljutio milijune korisnika diljem svijeta. Uz lažno predstavljanje Google Nose za pretraživanje mirisa, plavi Gmail i potragu za blagom na svojim kartama, vijest kako se gasi YouTube ipak je ostavila najveći utisak, prenosi Huffington Post.
YouTube samo da bi našli najbolji video na svijetu
Snimili su video u kojem su objasnili kako su YouTube pokrenuli prije osam godina samo kako bi pronašli najbolji videozapis na svijetu. Budući da imaju dovoljno materijala, najavili su gašenje najpopularnijeg servisa za dijeljenje i pregledavanje videa. Također su rekli kako će im trebati 10 godina za pregledavanje svih materijala i da će tada proglasiti pobjednika.
Loš PR potez
Stručnjaci tvrde kako je Googleova jučerašnja šala bila jako loš PR potez, jer je ista prouzrokovala brojne negativne kritike na svim društvenim mrežama. Problem je nastao što su mnogi povjerovali u gašenje YouTubea, jer kompanija u srpnju doista gasi jedan od svojih popularnijih servisa, Google Reader kojeg koriste milijuni. Od srpnja, pak, servis više neće biti dostupan zbog čega se jedna od najvećih kompanija na svijetu i tada našla na udaru kritika.