I najbolje stvari treba ponekad osvježiti. Tom logikom se očito vodi Google, koji je ovih dana unio neke sitne promjene u svoj globalno prepoznatljivi dizajn.
Google je ovih dana unio neke manje promjene u dizajn svoje tražilice. Izbornik s opcijama se sada više ne nalazi na lijevoj strani, nego je preseljen ispod kućice u koju korisnici upisuju pojam koji žele pretražiti.
– S novim dizajnom dobiva se i nešto više prostora za disanje i više
se usredotočuje na odgovore koje tražite, poručuju iz Googlea, a prenosi
dnevnik.hr.
Promjena
je za sada dostupna ograničenom broju korisnika u SAD, te cijeli
redizajn još prolazi testnu fazu. Kroz neko kratko razdoblje cijeli
svijet, pa tako i posjetitelji Google.hr moći će isprobati nove opcije i
vidjeti promjene. Google se u zadnje vrijeme bacio u lagani redizajn te
spajanje svih svojih servisa. Drive, Gmail i YouTube servisi svi su
doživjeli neke manje promjene, bilo estetske ili funkcionalne.
Ipak,
u konačnici se mora odati priznanje dizajnerima koji rade za ovu veliku
multinacionalnu kompaniju, pogotovo ako uzmemo u obzir koliko su bolni
dizajnerski rezovi u slučaju Facebooka, a koliko nenapadni oni kod
Googlea.