Hvale ga Forbes, Ad Age i Wired: Na poznatom festivalu gledamo jednog od vodećih kreativnih stratega
I ove su se godine organizatori potrudili složiti program koji će tijekom tri festivalska dana u hotelu Lone ponuditi nova znanja, razmjenu stavova i sjajnu zabavu – a sudionicima neće biti lako među predavačima, kojima se pridružuje i brend-strateg Brian Collins, odabrati favorite.
Business Week opisao ga je kao dizajnersko svjetsko čudo – on je prvi grafički dizajner pozvan da govori na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu i jedan od samo pet nositelja titule American Master of Design, koji, povezujući kreativnost i biznis, stvara jedinstvena iskustva brendova koje strateški predvodi do njihovih poslovnih ciljeva. Na Dane komunikacija, festival tržišnog komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, stiže Brian Collins!
Poslovna je filozofija ovoga stratega svjetske reputacije, ujedno i pokretača prvoga odjela dizajna u Ogilvyju, jednoj od najpoznatijih kreativnih agencija na svijetu, naoko jednostavna: dizajn nisu samo zanimljiva tipografija i lijepi vizuali – riječ je o razumijevanju cjelovitoga identiteta i iskustva brenda. Upravo su dizajn, vizija i budućnost brenda u dugogodišnjem radu bili njegova pobjednička formula, a svoja je znanja naposljetku pretočio u COLLINS, studio koji je Forbes istaknuo kao jednu od kompanija koje transformiraju budućnost izgradnje brenda, dok ga je Ad Age svrstao na nimalo skroman popis 50 tvrtki za koje bi kreativci ubili da rade.
Laskave titule same po sebi ništa ne znače – no zato u Collinsovu životopisu, među ostalim postignućima, stoje i Avonov vizualni identitet, Motorolin globalni sustav dizajna i Spotifyev globalni rebranding, koji su Design Week, Wired i Fast Company proglasili jednim od najistaknutijih rebrandinga.
– Kad vas jedna od najvećih kreativnih agencijskih mreža na svijetu (koju ste napustili, btw) angažira da napravite rebranding upravo za njih uz desetke tisuća interno zaposlenih dizajnera i art direktora, sigurno imate za reći svašta vrijednog za poslušati i pokazati svašta vrijednog za vidjeti. Prošle sam godine iščekivao Alkemiju Roryja Sutherlanda, ove se veselim Alkemiji Briana Colinsa (i iracionalnosti Dana Arielyja). Očekujem praznik za oči i uši, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskoga odbora Dana komunikacija.
Usavršivši svoja kreativna osjetila i povezujući ih s briljantnim strategijama, Brian Collins živi u budućnosti, isprobava nove načine da je pretoči u dizajn, a potom se s njim vraća u sadašnjost. U COLLINS-u, pojašnjava, osmišljavaju transformativne budućnosti za svoje klijente, a pokretač je tih transformacija – ni više ni manje nego prošlost. Kako dizajnom predvidjeti, a potom i izgraditi ranije neistražene predjele? Upravo će o tome sa sudionicima Dana komunikacija razgovarati na predavanju naziva Design Alchemy – The Art of Transformation and the Inevitable Future(s).
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog festivalskog postava – sudionicima će se u Rovinju, uz Collinsa, pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong; osnivač nekih među prvima viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne – Alex Partridge; stručnjakinja svjetskoga glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuroznanošću Shivvy Jervis; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna;, vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
O Danima komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala.
O organizatorima
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte ovdje.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.