Iako je i dalje jako popularna, ovu su društvenu mrežu ljudi u 2023. godini najčešće brisali
Popularne društvene mreže suočavaju se s gubitkom korisnika dok istraživanja pokazuju da korisnici sve više balansiraju između šest do sedam platformi mjesečno, provodeći na njima gotovo dva i pol sata dnevno. Unatoč tome što su neke aplikacije postale neizostavni dio svakodnevnog života, primjerice Threads koja je brzo stekla popularnost, doživljavaju strm pad u aktivnim korisnicima. Ipak, jedna je aplikacija najveći broj puta bila obrisana, a nije ni Threads ni X.
Kako broj korisnika društvenih mreža u cijelom svijetu raste, a posljednji je izvještaj iznosio oko 4,8 milijardi korisnika, neke popularne platforme gube naklonost. Istraživanja pokazuju da, u prosjeku, korisnici koriste šest do sedam različitih platformi svaki mjesec i na njima provedu otprilike dva sata i 24 minute dnevno, piše indianexpress.com.
Iako su aplikacije sastavni dio svakodnevnog života milijunima ljudi, njihova popularnost može brzo opadati. Primjerice, novija Threads aplikacija koja je stekla 100 milijuna korisnika u pet dana, zabilježila je pad od 80 posto dnevno aktivnih korisnika od lansiranja u srpnju 2023. godine.
Prema izvješću, mnoge društvene mreže medijske aplikacije borile su se da ostanu relevantne tijekom cijele godine što je potaknulo organizaciju da provede anketu o popularnim aplikacijama koje su ove godine pale u nemilost. Ipak, od svih aplikacija i društvenih mreža koje imamo na mobitelima, jedna je proglašena kao društvena mreža koju je u zadnjih godinu dana najviše ljudi obrisalo, a to je – Instagram.
Prema podacima koje je objavio indianexpress.com, u 2023. godini je preko 10 milijuna ljudi guglalo informacije o tome kako obrisati Instagram. Dosta njih je to očito i napravilo kada se Instagram našao na prvom mjestu kao aplikacija koja se najviše brisala. Postoji mogućnost da je velikom broju ljudi zasmetala promjena u kojoj je Instagram previše počeo nalikovati TikToku. Od fokusa na fotografije, u zadnjih je godinu dana fokus prebačen na videe. Usprkos naporima aplikacije i brojnim drugim promjenama, čini se da to nije bilo dovoljno da zadrži korisnike pa su ju zbog toga u tolikom broju brisali.