Iako nam se čini da su tu cijelu vječnost, Instagram Stories su s nama tek dvije godine
3. kolovoza 2018.
Premda je gotovo identičnu mogućnost prva na svojoj aplikaciji imala društvena mreža Snapchat, Instagram Stories kao svojevrsna kopija, donijeli su veliki zamašnjak svojoj platformi. Brojnim alatima i njihovom stalnom doradom, imali su snažan utjecaj da se od početka kolovoza 2016., do početka kolovoza 2018. broj svakomjesečnih korisnika Instagrama poveća s 500 milijuna na milijardu.
Izdvojeni članak
Oko 400 milijuna ljudi pak svakodnevno koristi Instagram priče. One su svojom pojavom normalizirale ideju o svakodnevnom dijeljenju crtica iz vlastitog života, u jednom vrlo zgodnom i opuštenom formatu, koji nestaje nakon 24 sata.
Od početaka, odnosno precizno od 2. kolovoza 2016., Instagram priče su se razvile do neslućenih razina pa sada u svoj Story uz fotografiju i/ili video, možete umetnuti anketu, glazbu, tag lokacije te zalijepiti gif, što je ovaj alat doveo na novi nivo interaktivnosti, ali i zanimljivosti.
Baš povodom drugog rođendana Instagram priča, iz ove kompanije su objavili i neke prekretnice u razvoju alata, koji možete vidjeti ispod.