Pretraga

Instagram drastično mijenja svoju naslovnicu: Drugačije će se objavljivati fotke

A- A+

Instagram mijenja izgled svoje naslovnice. Ikonica za učitavanje fotografija i videozapisa premješta se s gornjeg desnog kuta u sredinu alatne trake, dok se Reels pomiče za jedno mjesto udesno.

Foto: Unsplash

Na službenoj stranici Instagrama osvanula je vijest o velikoj promjeni koja čeka korisnike ove popularne društvene mreže. Naime, od veljače će naslovnica Instagrama izgledati totalno drugačije.

– Mijenjamo navigaciju na Instagramu kako bismo ljudima olakšali dijeljenje i povezivanje sa svojim prijateljima i interesima. Navigacijska traka na dnu aplikacija imat će prečac za stvaranje sadržaja u sredini i Reels s desne strane, objašnjavaju iz Instagrama.

Dakle, ikonica ‘plusa’ pomoću koje se učitavaju fotografije i videozapisi premjestit će se s gornjeg desnog kuta u sredinu gdje se sada nalazi ikona za Reels. Odjeljak za Shop u potpunosti će se ukloniti, a na njegovo mjesto stići će Reelsi.

Izdvojeni članak

Promjene na tronu: Najlajkanija objava na Instagramu više nije jaje, pogledajte tko je novi rekorder

Kako prenosi Tech Crunch, Instagram je Reelse stavio u samu sredine navigacijske trake 2020. godine, kako bi ‘progurao’ svoju kopiju TikToka. Tada se ikonica za učitavanje fotografija i videozapisa premjestila u gornji desni kut, kao i Activity odjeljak, zbog čega su brojni korisnici Instagrama bili – frustrirani.

Štoviše, svoje frustracije prošle je godine izrazila i  Kylie Jenner, objavivši na svoj Story molbu da ‘Instagram ponovno postane Instagram’. Sličnu stvar objavila je i Kim Kardashian, pa je na sve reagirao i šef Instagrama Adam Mosseri, rekavši da je postavljanje fotografije i dalje prioritet tvrtke.