Pretraga

Instagram više nikada neće biti isti: Na naslovnicu uvedena velika promjena

A- A+

Nakon što je na Instagram stigao Reels, alat za izradu kratkih videa nalik na one na TikToku, još jedna novost ovih je dana dočekala dio korisnika. Naime, na naslovnoj stranici od sada im se prikazuju tzv. ‘predložene objave’ profila koje ne prate, a za koje Instagram smatra da bi određenom korisniku mogli biti interesantni.

Foto: Unsplash; Charles

Ako će pratiti razvojni put svoje sestrinske društvene mreže, Facebooka, Instagram više nikada neće biti isti. Do sada se naslovna stranica sastojala isključivo od postova korisnika koje osoba prati i eventualno pokoje reklame, a sada je Instagram na naslovnicu uveo značajnu izmjenu –  riječ je o tzv. ‘predloženim objavama’ (eng. ‘suggested posts’).

Nakon što korisnik skrolanjem dođe do kraja naslovnice i pregleda sve zadnje objave profila koje prati, ne prikazuju mu se više starije objave tih profila. Umjesto njih, korisniku se prikazuju objave profila koje ne prati, a za koje je algoritam ustvrdio da bi ga mogle zanimati.

Foto: srednja.hr

Posljednjih nekoliko godina Instagram korisnicima prikazuje poruku kada ‘skrolanjem’ dođu do objava koje su pregledali. Sada se, dakle, ispod te poruke ne prikazuju stare objave profila koje pratite, nego predložene objave nepoznatih vam korisnika.

Do sada su korisnici predložene objave mogli vidjeti samo u kartici ‘explore’, klikom na ikonu povećala. Kako kažu iz Instagrama, predložene objave na naslovnici neće biti iste kao one predložene u kartici ‘explore’. U predloženim objavama na naslovnici trebali bismo vidjeti sadržaje povezane s onakvima kakve već pratimo.

U predloženim postovima pojavljivat će se i reklame, ali neće sadržavati IGTV ili Reels sadržaj, barem za sada.

– Želimo korisnicima olakšati vidljivost relevantnog sadržaja kada dođu do kraja naslovnice, to je prava motivacija za uvoženje ove značajke, da prodube svoje interese, kazao je za The Verge Julian Gutman iz Instagrama, odbacivši tako insinuacije da Instagram novom značajkom želi povećati vrijeme koje korisnici provode na mreži.