Izašao Spotify Wrapped: Možete vidjeti svoje omiljene pjesme, izvođače i podcaste u 2023. godini
Spotify Wrapped je ovdje, tjerajući nas da dobro sagledamo tko smo zapravo kao slušatelji i obožavatelji glazbe. Bilo da ste šokirani svojim najpopularnijim pjesmama ili ste samosvjesniji svojih popisa za reprodukciju, Spotify Wrapped donosi podatke o vašim navikama slušanja.
Kraj godine je blizu, što znači da korisnici jednog od najpopularnijih glazbenih streaming servisa na svijetu, Spotifyja, mogu vidjeti zabavne auditivne statističke podatke o korištenju aplikacije te navikama slušanja.
Više od 26,1 milijardi globalnih streamova
Korisnici tako mogu pronaći potpuni pregled svojih najboljih izvođača, albuma, pjesama i podcastova na Spotifyju, zajedno s nizom drugih informacija poput njihovih najpopularnijih žanrova i gradova u kojima žive fanovi sa sličnim ukusima.
Spotify je otkrio da je ove godine na njegovoj platformi slušalo 574 milijuna ljudi diljem svijeta. Njihova najbolja svjetska umjetnica je Taylor Swift, s više od 26,1 milijardi globalnih streamova. Top 5 zaokružuju Bad Bunny, The Weeknd, Drake i Peso Pluma.
Prije svega, najprije provjerite je li vaš Spotify ažuriran na najnoviju verziju. Kao i prošle godine, korisnici mogu pristupiti Wrapped u aplikaciji Spotify na iOS-u i Androidu. Kada pokrenete ažuriranu aplikaciju, Wrapped iskustvo će se pojaviti na vašem početnom zaslonu pa biste trebali klikniti na kućicu na donjoj lijevoj traci.
Spotify je lansirao ovogodišnji Wrapped 2023 u 8 ujutro 29. studenog, šo je dan ranije od lansiranja 30. studenoga prošle godine, a što je bilo za dan ranije od objavljivanja 1. prosinca 2021. godine.
Par novosti u odnosu na prošle godine
Ako ste mislili da će Wrapped biti potpuno isti kao prošle godine, bili biste u krivu. Novost ove godine je ta da korisnici također mogu vidjeti iskustvo na mobilnom web pregledu putem desktopa na Spotify.com/Wrapped, a evo i još nekih novih značajki na koje treba obratiti pozornost.
Korisnici će vidjeti koji od desetak likova koje je stvorio Spotify najbolje opisuje njihove navike slušanja. Primjeri likova uključuju Shapeshifter (kada brzo prelazite s jednog izvođača na drugog), Vampira (kada slušate atmosferičnu glazbu punu emocija), Luminary (svirate laganu, optimističnu glazbu više od drugih) i Alkemičara (više stvarate vlastite popise za reprodukciju nego drugi).
Također, korisnici će biti povezani s gradom na temelju podataka o slušanju i zajedničkog afiniteta izvođača i to se prigodno zove Sound Town. Ti gradovi mogu se nalaziti bilo gdje u svijetu.
Stare značajke u novom ruhu
Značajka Top 5 žanrova prikazat će pet najboljih glazbenih žanrova korisnika kao dizajn inspiriran sendvičem. Top 5 izvođača ide korak dalje od popisa kako bi korisnicima omogućilo da vide mjesec kada je njihovo slušanje bilo vrhunsko za svakog izvođača (jeste li najviše slušali Taylor Swift tijekom mjeseca kada ste imali karte za Eras Tour? I mi također.)
Najbolji umjetnici također su mjesto na kojem će korisnici moći vidjeti videoporuku jednog od više od 40.000 izvođača uključujući Taylor Swift, Bad Bunny, Peso Pluma, NewJeans, SZA, KAROL G i Dolly Parton.
Također, na početnom zaslonu Spotifyja ova značajka zamotava sve na jedno mjesto. Korisnici mogu pronaći najbolje uredničke popise za reprodukciju, robu vrhunskih izvođača, koncerte u vašoj blizini i još mnogo toga.
Značajka koja je dostupna prvi tjedan nakon lansiranja, pod nazivom Spotifyjev AI DJ, vodit će slušatelje kroz njihov personalizirani Wrapped. Za kraj, korisnici mogu pozvati prijatelje da naprave mješavinu i dodirnuti filtar ‘Upakirane najpopularnije pjesme 2023.’ kako bi kombinirali sve vaše najpopularnije pjesme iz ove godine u jedan zajednički popis za reprodukciju.