Jeste li vi primijetili ove detalje? Prema popularnoj teoriji Pixarovi filmovi u potpunosti su povezani
Pixar je prije 27 godina izbacio Priču o igračkama te od tada svojim animiranim filmovima osvaja svijet. Od tad, napravili su hrpetinu filmova, koji su, prema popularnoj teoriji – u potpunosti povezani.
Prije 27 godina, Pixar je izbacio Priču o igračkama te je od tad postao jedan od najpopularnijih studija za izradu animiranih filmova. No, ako je za suditi prema budnom oku vjernih obožavatelja njihovih ‘crtića’, Pixarovi su filmovi svi zapravo – povezani.
O tome je, štoviše, pisao i Jon Negroni u svojoj knjizi The Pixar Theory, u kojoj detaljno objašnjava kako se svi Pixarovi filmovi događaju u istom svemiru, a svaki se od njih može postaviti u neki kronološki redoslijed.
Vještica u Meridi hrabroj voli Sullyja
Primjerice, film Dobri dinosaur predstavlja početak tog svemira, u kojem dinosauri nisu ubijeni od udara asteroida, već se imaju vremena razviti bliže životinjama kakve poznajemo danas
Nakon avanture s dinosaurima, slijedi Merida hrabra, čija je radnja smještena u srednjem vijeku. U tom je filmu važan lik vještice, koja u svojoj kolibi ima rezbareni predmet koji neodoljivo podsjeća na Sullyja (Saleta) iz Pixarovih Čudovišta iz ormara. Osim toga, vještica ima i čarobna vrata kojima može putovati kroz vrijeme, što će kasnije dosta toga objasniti.
Sljedeći po redu su prvi Izbavitelji čija se radnja smjestila u 50-e godine 20. stoljeća, pa onda Luca, film koji je svjetlo dana ugledao prošle godine. Prije prve Priče o igračkama dolazi drugi dio Izbavitelja, nakon čega pratimo priču djevojka koja se oko 2003. pretvorila u ogromnu crvenu pandu u filmu kreativnog naziva – Crvena panda.
Zagađenje Zemlje igra veliku ulogu
Priča o igračkama 2 predstavlja bujnu ogorčenost prema ljudima, što se prema Pixar teoriji proteže skroz i na životinjski svijet u tom šarenom univerzumu. To, naime, upravo dokazuju sljedeći filmovi- Potraga za Nemom, Potraga za Dorom i Ratatouille.
U Priči o igračkama 3 postoji puno navoda da je ova Pixarova teorija uistinu točna. Na primjer, možemo vidjeti Darlu iz Potrage za Nemom, Andyja koji navodi da poznaje Carla i Ellie iz Upa, a pojavljuje se i Bu iz Čudovišta iz ormara. Može se vidjeti i kako je Buzz pogonjen Buy N Large baterijama. Riječ je o tvrtki koja je napravila AI tehnologiju i prvim Izbaviteljima.
Nakon završetka avanture s igračkama u Priči o igračkama 4, stiže film Up, koji pokazuje početak zagađenje Zemlje, što dovodi životinje da se okrenu protiv ljudi, a kasnije i da roboti postanu ‘glavni’ na svijetu, o čemu ćemo više saznati kasnije.
Buy N Large
Tada dolazimo do filmova Inside Out u kojem saznajemo zašto Čudovišta iz ormara vole sreću, Coco te Duša u kojoj nam konačno postaje jasno kako životinje imaju ljudske karakteristike u Pixarovim filmovima.
S Autima 1, 2 i 3, skačemo više od 100 godina u budućnost, kada su ljudi napustili Zemlju zbog onečišćenja. U Pixarovoj se teoriji navodi da je živuće aute napravila Buy N Largova AI tehnologija, ali to trenutno nije u potpunosti jasno.
Kad se priča o Autima završi, selimo se u 2800. godinu, gdje se smjestio robot Wall-E koji čisti zagađenu Zemlju. Za zagađenje je kriva tvrtka Buy N Large, koja je na planeti ostavila robote kako bi ju očistili. To se nije dogodilo, pa Buy N Large u potpunosti napušta Zemlju.
Sve završava čudovištima iz ormara
Međutim, ljudi se na koncu vrate na Zemlju, pa tada možemo pratiti radnju filma Život buba. Dolazi do pojavljivanja magičnih i mističnih bića, što dokazuje film Naprijed, koji se smjestio u univerzumu tik prije Čudovišta sa sveučilišta i Čudovišta iz ormara.
Naime, Čudovišta iz ormara pokazuju Zemlju oko 5000. godine, kada čudovišta žive u ljudskim ormarima. Najveći plot twist je taj da je Bu zapravo vještica iz Meride hrabre, jer ona, podsjetimo, može putovati kroz vrijeme zahvaljujući svojim čarobnim vratima, piše Pocket-lint.
Upravo zato vještica iz Meride hrabre ima izrezbarenog Sullyja u svojoj kolibi, jer je opsjednuta takvim bićima. Sva bića koja su preživjela zagađenje Zemlje, pretvorena su u čudovišta te su zamijenila ljude. Ta čudovišta, dakle, putuju kroz vrijeme kako bi prikupila emocije djece iz prošlosti, što možemo vidjeti i u filmu.