Kako je krv došla u reklamu za uloške i gdje je nestala plava tekućina
Ako ste se ikada zapitali zašto nema krvi u reklami za higijenske uloške ili što predstavlja ona plava tekućina koju žene s osmijehom razlijevaju po ‘ženskim proizvodima’ i to obavezno u bijelim hlačama kako bi pokazale slobodu i lakoću ‘onih dana u mjesecu’, vjerujte, niste jedini. Možda jesmo u 21. stoljeću, ali menstruacija još uvijek nije prikladna za prikazivanje na televizijskim ekranima, no britanska je tvrtka koja se bavi proizvodnjom higijenskih uložaka pokazala suprotno.
Plava tekućina koja se u televizijskim reklamama najčešće razlijeva po higijenskim ulošcima simbolizira menstrualnu krv, stoga se mnogi pitaju kako je došlo do toga. Iako smo na malim ekranima navikli gledati brojne scene nasilja koje uključuju krv, prikazivanje krvi u kontekstu menstruacije čini se da još uvijek nije prihvatljivo. Britanska tvrtka koja proizvodi higijenske uloške novom je reklamom pokazala suprotno, prenosi zadovoljna.hr.
Red.Fit kampanja je koju je plasirala britanska tvrtka Bodyform koja se bavi proizvodnjom higijenskih uložaka i koja po prvi puta menstruaciju prikazuje u novom svijetlu. ‘Krv nam ne smije stajati na putu, živite neustrašivo’ slogan je ove kampanje i žene želi educirati o tome kako menstrualni ciklus utječe na njihovo zdravlje i tjelesnu aktivnost.
U svom otvorenom pismu ekipa iz tvrtke Bodyforma izražava zabrinutost jer žene nisu dovoljno upoznate s menstrualnim ciklusom te zbog toga strahuju od tjelesne aktivnosti. Zbog toga su ovom reklamom htjeli pokazati kako je žena snažna i u fizički najtežim danima u mjesecu, jer testira svoje granice i krvari radeći ono što voli. Reklama je oduševila žene diljem svijeta, a u cijelosti je možete pogledati u nastavku.