King of Booze: kako je zbog studenata cuganje postalo još zabavnije
Izlasci i cuganje zajednički su nazivnik svakog studentskog života, a ova su tri kreativca toj priči odlučila dati novu dimenziju i nastala je igra King of Booze. Okupljeni u game development studiju pod imenom DayGames u Zagrebu, nisu stali na jednoj uspješnici, već stalno rade na novim projektima.
Iz studentske potrebe za zabavom i još zabavnijom zabavom, ovi su kreativci odlučili napraviti igru na cuganje koju bi i sami igrali. Plasirali su King of Booze, a sve je ostalo povijest. Od 2012. godine i dalje rade igre i stalno osmišljavaju nove projekte, ali i usavršavaju ovu zabavnu igru.
Cugom do uspjeha
Ova je neobična tvrdnja istina za kreativni tim DayGames studija, jer od njihovih početaka do danas se mnogo toga izmijenilo i kreativni dečki više nisu studenti, no i dalje se bave osmišljavanjem novih igara. Podjelu poslova su zadržali jednakom kao i u početku, pa je tako Teo Braun zadužen za umjetnički dio, odnosno izgled igara, dok Kristian Marković vodi poslovnu stranu projekta, a Boris Mikić radi programerski dio.
– Kao mali sam htio raditi igrice, ali sam upisao Ekonomski fakultet. Sasvim slučajno sam 2012. godine upoznao lika koji radi igrice i odmah smo to htjeli unovčiti, ali nismo znali kako. Prvo smo odlučili dodati gumb za donacije, ali nikada nismo ništa dobili. Kada smo uveli reklame, jako smo loše zarađivali, prisjeća se Kristian početaka.
Od početaka do danas prošli su puno toga, uglavnom metodom pokušaja i promašaja, a malo po malo su razvijali druge igre.
– Uvijek smo imali pretpostavke koje su bile krive, kaže kroz smijeh Kristian. Ono što su kroz godine naučili prihvatiti je udaljavanje od prvotne ideje uz prilagodbu i izmjenu igre.
– Originalni ideju moraš sto puta redefinirati da bi bila tržišno prihvatljiva, ne smiješ ostati slijep na trendove koji su trenutno aktualni, kaže Kristian, a to je lekcija koju su stekli iskustvom.
Kraljica igara
Iako je King of Booze nastao jer im je nedostajala igra za cuganje koju bi i sami voljeli igrati, od kako su je plasirali 2012. godine, igrali su je svega nekoliko puta. Iako stalno osmišljavaju nove projekte, uvijek se vraćaju svojoj, kako kažu, kravi muzari, jer im još i danas donosi 98 posto ukupne zarade.
– King of Booze je jedina zapravo u potpunosti naša originalna ideja, a ostale smo igre radili prateći stanje na tržištu. Ne gori nam pod nogama, imamo druge poslove i zanimacije, ali nas svejedno nove ideje brzo zanesu, komentira Kristian. Igru zbog toga stalno nadopunjavaju, kako bi novim elementima zainteresirali igrače.
Roditelji su im, kaže, velika podrška, ali se u posao ne upliću. Ponekad je apstraktno roditeljima objasniti čime se točno pa bave, pa s vremena na vrijeme ispričaju neku anegdotu ili situaciju, kako bi se osjećali uključenima. S poslom nastavljaju i stalno razvijaju nove projekte, u nadi da će ponoviti uspješnicu kao što je King of Booze – kraljica tuluma i igara.
Kako izgleda jedan od izazova u igri, pogledajte u videu u nastavku.