Koristite li je? Društvena mreža pokrenuta prije godinu dana prikupila preko 175 milijuna korisnika
Društvena mreža Threads u prvih godinu dana svog postojanja je prikupila više od 175 milijuna korisnika. Među prvim korisnicima su bili Jennifer Lopez, Shakira i Coldplay. No, Mark Zuckerberg je ovom društvenom mrežom želio pobijediti platformu X Elona Muska. To vlasniku Mete baš nije pošlo za rukom.
Svi se poslovnjaci vole natjecati sa svojim proizvodima. Cilj je da imaju što više ljudi koji odabiru njihove usluge, umjesto usluga konkurencije. To vrijedi i za osnivače i vlasnike društvenih mreža. Tako je tvorac Facebooka, Mark Zuckerberg prije godinu dana pokrenuo društvenu mrežu Threads.
Odgovor Mete na Elona Muska
Threads je bio Zuckerbergov odgovor na platformu X, bivši Twitter kojeg je kupio poznati biznismen Elon Musk. Nakon godinu dana, Zuckerberg se pohvalio da Threads ima preko 175 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Prema pisanju medija Nairametrics, Threads je prikupio 100 milijuna korisnika u manje od tjedan dana nakon što je aplikacija bila lansirana 5. srpnja prošle godine. Zuckerberg se i u travnju pohvalio da je Threads imao 150 milijuna aktivnih korisnika. To je ocijenio lijepim porastom od veljače 2024. godine, kada je aplikaciju koristilo 120 milijuna ljudi.
Ipak, za aplikaciju koju je vlasnik tvrtke Meta pokrenuo da bi odgovorio Musku, rezultati nakon godine dana nisu pobjednički. Naime u svibnju je Musk naveo kako njegov X ima 600 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. K tome je istaknuto da polovica korisnika nasljednika Twittera svaki dan koriste platformu. Sam Zuckerberg je pri lansiranju Threada rekao da želi imati milijardu korisnika.
Threads raste zbog reklama na Facebooku i Instagramu?
– Međutim, ta brojka možda uključuje i botove i automatizirane profile koje je Musk bez uspjeha pokušao ukloniti otkako je preuzeto Twitter. U međuvremenu, daljnji pogled u brojke koje objavila Meta, pokazuju da većina ljudi koristi Threads zbog teksta, umjesto fotografija, navodeći da su 63 posto objave na Threadu samo tekstualni. Tvrtka je dodala i da je kreirano preko 50 milijuna oznaka, a top tri su PhotographyThreads, BookThreads i GymThreads, stoji u analizi medija nairametrics.com.
Kao što je većini poznato, Zuckerberg preko Mete posjeduje društvene mreže Facebook, Instagram i WhatsApp. Stoga se i uspjeh Threadsa može povezati s činjenicom da je društvena mreža povezana s Instagramom te se konstantno promovira na Instagramu i Facebookom. Među poznatim osobama koje su prve instalirale Threads, bili su Coldplay, Tom Brady, Jennifer Lopez, Shakira i Gordon Ramsay.