U svijetu marketinga ostalo je jako malo mjesta za klasične postere i reklame, te snažna konkurencija traži sve kreativnije ideje i sve bolje razrađene kampanje. Možemo s ponosom ustvrditi da je jedna domaća kompanija odlučila krenuti s kampanjom koja kombinira najnovije trendove i tehnologije, te je u korak s onime što se događa u svijetu.
Kraš, jedna od najuspješnijih firmi u Hrvatskoj, već dugo privlači pažnju medija, ali i svojih kupaca kreativnim kampanjama i novim proizvodima. Ovaj put su napravili još korak više, te stvorili internet igru Ekopark, koja je svojevrsna kombinacija popularnog FarmVillea i Kickstartera, prenosi netokracija.com. O čemu je točno riječ?
Korisnici će igranjem igara i upisivanje mkodova koji se nalaze na
čokoladicama Životinjskog carstva izgrađivati mali virtualni zoološki
vrt. Svaka čokoladica dati će vam novčiće za izgradnju staništa ili
kupnju hrane za prave životinje u tom malom zoou. No, efekt će postojati
i u stvarnom svijetu. Kraš će, dok korisnici grade virtualne zoološke
vrtove, u Blatini graditi jedan pravi.
Hrana koju će korisnici
nabaviti i građevine koje će sagraditi u igri zapravo će zaista biti
nabavljene za Ekopark, u kojem će mladi i stari moći doći u kontakt s
pravim životinjama.
Najuporniji korisnici nove igre dobit će
besplatne posjete Ekoparku, kao i plišane igračke s motivima životinja
iz Životinjskog carstva. Svi korisnici koji će sudjelovati će pak biti
navedeni na posebno izrađenim tablama na lokaciji Ekoparka.