Ludost ili kreativnost ljubitelja šminke? Novi viralni izazov potpuno zavladao Instagramom
Yasmin, Cloe, Jade, i Sasha – imena su to dobro poznata onima koji su odrastali početkom ovog milenija. One su Bratz, lutke (a kasnije i televizijski likovi) koje su Barbie pomalo izbacile iz mode. Zbog svog snažnog stava, mnoge su ih djevojčice gledale, a neke još i danas gledaju, kao uzor. Posljednjih nekoliko dana, upravo su Bratz lutke postale dio velikog viralnog izazova.
Bratz lutke, originalne četiri, u prodaju su prvi puta puštene 2001. godine. Prvotna linija lutaka nakon početnog je uspjeha proširena, da bi kasnije svoje mjesto dobile i na malim ekranima. Postale su tako glavni likovi filmova, serija, crtića te video igara. U 2005. tvrtka koja ih je proizvela od prodaje je zaradila oko dvije milijarde dolara, a do 2006. brend Bratz držao je 40% tržišta lutaka.
Ono što ih razlikuje od ostalih lutaka poseban je stil odijevanja, velike oči istaknute tušem i sjenilom jarkih boja te sjajne, napućene usnice. Malotko je mogao znati da će upravo izgled Bratz lutaka u 2019. postati prava inspiracija za veliki viralni izazov na Instagramu.
Naime, beauty influenceri i drugi kreativni ljubitelji šminke masovno su prigrlili #bratzchallenge, u kojemu je jedini cilj uz pomoć šminke što vjernije transformirati se u Bratz lutku. U izazovu su već sudjelovali i neki od najpopularnijih YouTubera, poput NikkieTutorials i Jamesa Charlesa, a prigrlila ga je čak i satiričarka Jenna Marbles, koja je u Bratz lutku transformirala svoga dečka!
I dok jedni smatraju kako je riječ o potpunoj ludosti, drugi korisnici Instagrama ovaj izazov vide kao još jedan način ekspresije umjetničkog talenta i zavidno dobrog baratanja šminkerskim kistovima.
https://www.instagram.com/p/BtlnqzQn7i6/
https://www.instagram.com/p/BtbVORage7e/
https://www.instagram.com/p/BtOhaXyhWTu/
https://www.instagram.com/p/Btb4VBlim8a/