Pretraga

Mlada Osječanka od potpisivanja vlastite odjeće stvorila modni brend Lukabu

A- A+

Marina Jerant je 31-godišnja Osječanka koja je stvorila sve uspješniji modni brend Lukabu. Završila je talijansku školu Callegari za modu i dizajn, a nova kolekcija na kojoj trenutno radi bit će prikazana u travnju na Cro A Porteru. U nastavku vam donosimo kako je Jerant od potpisivanja vlastite odjeće došla do uspješnog dizajnerskog posla u svijetu mode.

www.nov-a-porter.com/1_lukabu

Osječanka Marina Jerant diplomirala je na talijanskoj školi Callegari za modu i dizajn, a 2012. godine je napravila prve službene dizajnerske korake kada je stvorila brend Lukabu te u rodnom Osijeku otvorila Lukabu office. U razgovoru s 31-godišnjom Marinom doznali smo sve o nastanku njenog brenda te novoj kolekciji koju će predstaviti na Cro A Porteru.

Izdvojeni članak

Novalica.com – platforma pomoću koje se povezuju amateri i profesionalci s agencijama ili dizajnerima

Od potpisivanja vlastite odjeće do brenda Lukabu

Prve potpise u dizajniranju godinama je ostavljala na vlastitim
odjevnim predmetima koje je osmišljavala za posebne prilike na kojima bi
ih nosila.Tu je polako tinjajući proizašla ideja o stvaranju vlastitog
brenda, što je i postigla 2012.godine kada je nastao Lukabu i kada je u Osijeku otvorila u Lukabu office.

– Lukabu žena je stvarna žena koja ne leti u oblacima, ima karijeru, klince, muža. Žena koja juri i ima tempo, ali izgleda savršeno, sexy i svježe. Ne plače jer velike cure ne plaču, ne kuka, nego uživa u svakom trenutku. Ona je svjesna sebe, ali sve to dozira kroz oblake tajanstvenosti. Moje prvo pravilo u kreiranju je da nikada ne bih napravila nešto što ne bih ni ja sama obukla, tako da Lukabu sam ja, od glave do pete, odgovorila je 31-godišnja dizajnerica na upit otkud ideja za nazivom brenda.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Za modne dizajnere Hrvatska nije idealna država

Privlačan dizajn unosi i u poslovni svijet

Relativno novi modni brend lansira dvije kolekcije godišnje – za jesen/zimu i proljeće/ljeto, te snimaju modne kampanje za svaku pojedinu kolekciju jer tako prezentira svoj dizajn i odmiču se od krojačkih salona što, prema riječima vlasnice Marine, Lukabu nikako nije. Osim dizajnerskih kolekcija, Jerant radi i kolekcije Casual by Lukabu, zbog velikog interesa napravljena je prva kolekcija vjenčanica i večernjih haljina, a unosi i modu u poslovni svijet asortimanom privlačno dizajnirane muške i ženske poslovne odjeće.

Osječanka se odlučila koristiti webshop NOV-A-PORTER, koji smo nedavno
predstavili
, jer joj je najveća želja širenje na strano tržište, što
smatra receptom za uspješno poslovanje. Marina Jerant također osmišljavanja stylinge, individulane ili na razini cijele tvrtke, u skladu s osobnim preferencijama i mogućnostima.

Izdvojeni članak

Stilistica Lane Jurčević i mlada dizajnerica (25) oduševila novom kolekcijom

Hrvati ne vole filozofiju u modi

Nova kolekcija na kojoj radi zajedno s Manuelom Lovrenčić bit će prikazana u travnju na Cro A Porteru, a ista je prema riječima osnivačice Lukabua zrela i izravna te se usuditi stvoriti ženu bez silnih volana i cvijeća. Stoga je savjetovala sve buduće dizajnere da rade prêt a porte kolekcije, i ne lete po oblacima jer
Hrvati ne vole filozofiju u modi već nosivost i praktičnost uz trendy
naglasak.

– Tom Ford definitivno je moj favorit kao dizajner, a ona tiha patnja zbog
kojega ulaziš dublje u priču kroja je modna kuća Lanvin na čelu sa
dizajnerom Alberom Elbazom. Iako nisu nikako slični, tu notu glamura i vamp
elemenata svaki na svoj način interpretira kroz kolekcije, na kraju nam je otkrila 31-godišnja Marina koji su joj omiljeni modni dizajneri.